کد خبر : 1468081 | 25 مهر 1396 ساعت 17:27 | 21.9K بازدید | 0 دیدگاه

ویسی: ما جوجه اردک زشت لیگ هستیم!

سرمربی استقلال خوزستان می گوید روزهای خوب برای این باشگاه در راه است.

ویسی: ما جوجه اردک زشت لیگ هستیم!

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ویسی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل نفت تهران گفت: بازی بی‌روح و زشتی از دو تیم شاهد بودیم و در حد لیگ برتر نبود. سهم ما در این بد بودن بازی بیشتر از حریف بود و مثل دیدارهای گذشته بازی را واگذار کردیم. امیدوارم وضعیت بهتر شود. ما به یک برد نیاز داریم تا به لحاظ روحی روانی به لیگ برگردیم. توانایی تیم ما بیشتر از اینهاست و قطعا این توانایی را داریم که بهتر از این نتیجه بگیریم.


سرمربی استقلال خوزستان تصریح کرد: چند بازیکن ما در این دیدار در حد لیگ 2 هم نبودند؛ اما متاسفانه نمی‌توانیم بازیکن جدیدی جذب کنیم و باید تا نیم‌فصل صبر کنیم. در تمام مسابقات‌مان 3 تعویض‌مان را انجام داده‌ایم؛ اما داشته‌ ما همین است. از بی‌پولی نمی‌نالیم؛ اما تیم ما صاحب ندارد. 13 میلیارد بدهی داریم و کسی قبول نمی‌کند با این وضعیت تیم را در اختیار بگیرد، مسئولان استانداری هم تلاش خود را کرده‌اند، اما اتفاقی نیفتاده است.


ویسی درباره اینکه چرا بازیکن جدیدی جذب نمی‌کند خاطرنشان کرد: ابتدا بگذارید یک نکته بگویم، خیلی‌ها در دیدار هفته قبل خوشحال بودند که ما بیش از 3 گل از پرسپولیس نخوردیم. کسی برای فوتبال بازی کردن به خوزستان نمی‌آید. ما با چند نفر صحبت کردیم تا آنها را به خدمت بگیریم؛ اما گفتند تیم شما بدهکار است و ما به آنجا نمی‌آییم. به هر حال اوضاع این‌طور نمی‌ماند و روز خوب برای ما هم می‌آید.

ویسی درباره نتیجه نگرفتن تیم‌های خصوصی تصریح کرد: فردی که مالک یک باشگاه می‌شود با تفکراتی می‌آید. زمانی که ببیند شرایط با تفکراتش جور نیست خرج نمی‌کند و نفر بعدی باید بدهی قبلی را بدهد. باشگاه ما الان ۱۳ میلیارد تومان بدهی دارد. در استان خوزستان استانداری حمایت می‌کند. اگر واقعا ظرفیت ما این است که سه تیم در لیگ برتر نداشته باشیم، بهتر است تیم‌داری نکنیم. ما شده‌ایم جوجه اردک زشت!


او افزود: مردم من را می‌شناسند. من اگر کاندیدای مجلس بشوم یکسری من را می‌شناسند و رای می‌دهند و برخی نمی‌دهند. این که در بازی مقابل پرسپولیس برخی هواداران خوشحال بودند که سه گل بیشتر نخورده‌ایم خیلی ناراحت کننده است. مطمئنا روزهای بد تمام می‌شوند و روزهای خوب می‌آید.

دیدگاه‌ها