کد خبر : 1468083 | 25 مهر 1396 ساعت 17:30 | 38.6K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: دوره امثال ونگر به پایان رسیده است!

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی یونایتدها در مورد شایعات جدایی از این تیم صحبت کرد.

مورینیو: دوره امثال ونگر به پایان رسیده است!

 

به گزارش "ورزش سه"، ابتدای هفته مورینیو در مصاحبه ای اذعان داشت ممکن است یونایتد آخرین تیم او نباشد و به همین شایعاتی در مورد احتمال حضور او در پاری سن ژرمن منتشر شد و حالا مورینیو اینگونه پاسخ داده است.

 

زمان جدایی از یونایتد: "شما رسانه ها باید پاسخ این سوال را بدهید، زیرا یک روز می گویید من در حال امضای قراردادی 5 ساله به ارزش فصلی یک میلیارد پوند هستم و روز دیگر می گویید که من در راه پیوستن به پاری سن ژرمن قرار دارم.

 

 

1247699

 

 

اما پاسخ هیچ یک از اینها نیست, زیرا من نه قرارادی 5 ساله با آن مبلغ بسته و نه هدفی برای هدایت پاری سن ژرمن دارم.

 

در فوتبال مدرن دیگر ممکن نیست یک سرمربی 15 یا 20 سال روی نیمکت یک تیم دوام بیاورد و ونگر آخرین سرمربی این نسل مربیان بود و دوره این سرمربی ها به پایان رسیده است.

 

در حال حاضر من سرمربی یونایتد هستم و گفتم ممکن است این تیم پایان کار من نباشد؛ اما برخی از انسان های باهوش سعی کردند در این خصوص بدبین باشند؛ اما واقعیت ساده است؛ من قرارداد جدیدی امضا نکرده ام؛ اما در فکر جدایی نیز نیستم."

 

 

1247059

 

 

امکان تمدید قرارداد: "از نظر من هیچ پاسخی برای این سوال وجود ندارد و فقط باید بگویم من قرارداد دارم و موضوع دیگری در میان نیست."

 

بازی برابر بنفیکا: "من معتقدم بازیکنان تیمم در جلسه امروز صبح متقاعد شده اند که لزوما نتایج بازتاب دهنده شرایط واقعی یک تیم نیست، پس بنفیکا تیمی باکیفیت است که رقیب دشواری برای یونایتد خواهد بود."

دیدگاه‌ها