کد خبر : 1468147 | 25 مهر 1396 ساعت 23:06 | 43.8K بازدید | 0 دیدگاه

در شب فرصت سوزی بنزما

رئال مادرید 1-1 تاتنهام؛ زیدان، گلزن نداشت

رئال مادرید در دیداری خانگی مقابل تاتنهام در لیگ قهرمانان اروپا به تساوی 1-1 رضایت داد.

رئال مادرید 1-1 تاتنهام؛ زیدان، گلزن نداشت

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار رئالی ها موقعیت های گلزنی زیادی داشتند؛ اما در نهایت تنها یک بار از روی نقطه پنالتی توانستند به گل برسند و دو امتیاز حساس را از دست دادند. 

دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه 3 این فرناندو یورنته بود که اولین موقعیت جدی بازی را ایجاد کرد؛ اما رافائل واران دروازه رئال را نجات داد. دو دقیقه بعد نوبت رئالی ها بودند که دروازه تاتنهام را تا آستانه فروریختن پیش بردند؛ اما بعد از اینکه ضربه سر کریس رونالدو به تیر دروازه برخورد کرد، کریم بنزما نتوانست از توپ برگشتی استفاده کند و در مقابل دروازه خالی، توپ را به بیرون زد.

در ادامه رئالی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 17، رونالدو بار دیگر فرصت گلزنی داشت؛ اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت. پس از آن نوبت تیم میهمان بود که دو موقعیت خطرناک پیاپی روی دروازه رئال ایجاد کند؛ اما یورنته و هری کین نتوانستند از موقعیت های شان استفاده کنند.

در حالی که رئالی ها سخت به دنبال زدن گل برتری بودند، این تاتنهام بود که در دقیقه 28 به گل رسید. روی ارسال سرژ اوریه از سمت راست بود که توپ در دهانه دروازه به هری کین رسید؛ اما در حالی که او نتوانست ضربه مناسبی به توپ بزند، توپ با برخورد به واران وارد دروازه کیلور ناواس شد.

 

 

1247792

 

 

بعد از این گل رئالی ها که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشتند، حملات شان را از سر گرفتند و در دقیقه 37، بنزما می توانست روی ارسال مودریچ کار را به تساوی بکشد؛ اما ضربه سر نه چندان خوب او راهی به چهارچوب دروازه تاتنهام پیدا نکرد.

اما حملات رئال سرانجام در دقیقه 42 به نتجه رسید و این تیم صاحب یک ضربه پنالتی شد. خطای سرژ اوریه روی تونی کروس بود که باعث شد داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. رونالدو پشت ضربه قرار گرفت و برخلاف جهت حرکت لوریس توپ را وارد دروازه کرد. در دقایق باقی مانده نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و این نیمه با تساوی 1-1 به پایان رسید.

 

 

1247810

 

نیمه دوم هم با حملات دو تیم آغاز شد و در همان دقایق ابتدایی موقعیت های خطرناکی روی دروازه دو تیم به وجود آمد. در دقیقه 55، رئال تا آستانه زدن گل دوم پیش رفت؛ اما لوریس با یک واکنش دیدنی، با پا ضربه سر بنزما را برگشت داد.

 

1247790

 

حملات رئال ادامه داشت و در دقیقه 64، کریس رونالدو با یک فرار عالی از بین مدافعان تاتنهام، می توانست تیمش را پیش بیندازد؛ اما ضربه او را لوریس مهار کرد.

چند دقیقه بعد نوبت تاتنهامی ها بود که تا آستانه باز کردن دروازه رئال پیش بروند؛ اما این بار کیلور ناواس با یک واکنش تماشایی، ضربه هری کین را در موقعیتی تک به تک به بیرون فرستاد.

با نزدیک شدن به پایان بازی فشار حملات رئال بیشتر شد؛ اما تلاش این تیم برای رسیدن به گل نتیجه ای نداشت و بازی در نهایت با تساوی 1-1 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها