کد خبر : 1468182 | 26 مهر 1396 ساعت 08:47 | 52K بازدید | 0 دیدگاه

کمک داور عمانی، این بار پنالتی نمی‌گرفتی!(عکس)

پرسپولیسی‌ها به دنبال متقاعد کردن کمک داور دوم بازی با الهلال بودند تا او در اعلام نکردن پنالتی تاثیر بگذارد که این اتفاق رخ نداد.

به گزارش "ورزش سه"، انتخاب تیم داوری عمانی که از کشورهای عربی هم محسوب می‌شود، قبل از برگزاری دیدار برگشت پرسپولیس و الهلال عربستان کمی حواشی به وجود آورده بود؛ اما این مسئله در حین انجام این مسابقه و به ویژه در نیمه اول خودنمایی کرد و نشان داد حضور یک داور عرب زبان نمی‌تواند در جدال غرب آسیایی‌ها در نیمه نهایی لیگ قهرمانان بی‌تاثیر باشد.


اخطار بحث برانگیز برای محمد انصاری در دقیقه ۲۷ بازی شب گذشته اعتراضات به احمد ابوبکر را به طور جدی شروع کرد؛ اما این داور عمانی کمتر از دو دقیقه بعد یک پنالتی به سود الهلال گرفت تا دامنه انتقادات به او توسط بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس بیشتر شود.


اعتراض پرسپولیسی‌ها به این دلیل بود که اگر هم انصاری خطا کرده بیرون از محوطه جریمه بوده و نباید داور عمانی چنین تصمیمی می‌گرفت؛ ولی وقتی بازیکنان ایرانی اعتراض به احمد ابوبکر را بی‌ثمر دیدند، به سمت ابوبکر سلیم العمری کمک دوم او که خاطره خوشی برای ایرانی‌ها بر جای گذاشته بود، رفتند تا بتوانند مکان خطای اعلام شده را تغییر دهند.


ابوبکر سلیم که در دقیقه ۴۷ بازی برگشت انتخابی جام جهانی ایران مقابل ازبکستان یک خطای پنالتی روی مهدی طارمی اعلام کرد، شب گذشته نظرش با بازیکنان ایرانی یکی نبود و او هم اعتقاد داشت انصاری برابر الهلال عربستان مرتکب پنالتی شده و اعتراض‌های این مدافع پرسپولیس و علیرضا بیرانوند به او نتیجه‌ای ندارد.

 

عکس: امیرحسین خیرخواه- مسقط

 

دیدگاه‌ها