کد خبر : 1468191 | 26 مهر 1396 ساعت 09:29 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

اف سی سئول و الهلال، مانع استقلال و پرسپولیس شدند

تساوی دو بر دو، کابوس سرخابی‌ها در نیمه‌نهایی آسیا

یک نماینده دیگر ایران در محله نیمه نهایی لیگ قهرمانان به تساوی دو بر دو رسید و از صعود به فینال بازماند.

تساوی دو بر دو، کابوس سرخابی‌ها در نیمه‌نهایی آسیا

به گزارش "ورزش‌سه"، استقلال و پرسپولیس سال ها است از رسیدن به فینال آسیا بازمانده اند؛ بهترین تیم های سرخابی در 4 سال گذشته هرکدام یک بار به نیمه نهایی صعود کردند؛ اما در گام یکی مانده به آخر کم آوردند و نتوانستند جواز حضور در فینال را به دست آورند.


پرسپولیس دیشب در حالی مقابل الهلال عربستان به تساوی دو بر دو رسید که بازی خوبی را ارائه کرد؛ اما شکست 4 بر صفر در بازی رفت مانع از این شد تا به فینال برسد.

شبیه چنین اتفاقی برای استقلال در سال 92 رخ داد. جایی که یکی از بهترین تیم های تاریخ استقلال با هدایت امیر قلعه نویی با شکست بوریرام تایلند به اف سی سئول کره جنوبی خورد. آن زمان قوانین AFC اینگونه بود که تیم های غرب و شرق آسیا از مرحله یک چهارم نهایی می توانند به هم برخورد کنند؛ به همین خاطر استقلال با نماینده کره جنوبی روبه رو شد. استقلال در مهرماه 92 بازی برگشت خود با اف سی سئول را در تهران با تساوی دو بر دو به پایان برد؛ اما آبی ها نیز به واسطه شکست دو بر صفر در بازی رفت، نتوانستند راهی فینال شوند.


بهترین تیم های استقلال و پرسپولیس در دهه 90 حالا با تساوی دو بر دو به کار خود در نیمه نهایی آسیا خاتمه دادند تا در راه رسیدن به فینال آسیا ناکام بمانند.

دیدگاه‌ها