کد خبر : 1468238 | 26 مهر 1396 ساعت 11:45 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

منوچهر پورحسن به "ورزش سه" خبر داد؛

تیم گنبدی با نام جدید به لیگ والیبال بازگشت

با اعلام رییس سازمان لیگ والیبال تیم ایرانیان گنبد با تغییر نام به کارش در لیگ ادامه می دهد.

تیم گنبدی با نام جدید به لیگ والیبال بازگشت

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی هفته سوم لیگ برتر والیبال امروز با انجام ۶ دیدار در شهرهای مختلف پیگیری می شود که برگزاری یک بازی از سوی فدراسیون مشروط اعلام شده بود.


تیم ایرانیان گنبد که از ابتدای لیگ ۹۶ با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کند و یک بار به اتهام جعل مدارک از مسابقات کنار رفت و بار دیگر برگشت، طبق اعلام فدراسیون باید تا امروز مدارک مورد نظر را ارائه می کرد.


بعد از جلسه چند روز قبل هیات رییسه سازمان لیگ والیبال اعلام شده بود در صورتی که این مدارک تا صبح چهارشنبه به دست فدراسیون نرسد، تیم ایرانیان گنبد حق حضور در مسابقه هفته سوم مقابل شهرداری تبریز را نخواهد داشت.


برای اطلاع از آخرین وضعیت این تیم با منوچهر پورحسن، رییس سازمان لیگ والبیال تماس گرفتیم که وی به "ورزش سه" گفت: مناف هاشمی، استاندار جدید گلستان اسپانسر قبلی این تیم را کنار زده و اسپانسر جدیدی معرفی کرده است. قرار بر این شد امروز تیم گنبدی با نام نماینده گنبد در مسابقه حاضر شود تا هفته آینده درباره اش تصمیمات لازم را بگیریم.


وی افزود: دیگر تیم ایرانیان گنبد نخواهیم داشت و باید دید اسپانسر جدید چه نامی را انتخاب می کند؛ البته برای ادامه کار این تیم باید تکلیف قرارداد بازیکنان و مربیان مشخص شود.

دیدگاه‌ها