کد خبر : 1468247 | 26 مهر 1396 ساعت 12:17 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

گل‌محمدی: حتما باید از پیکان امتیاز بگیریم

سرمربی تراکتورسازی می گوید: عملکرد پیکان کار این تیم را سخت می کند.

گل‌محمدی: حتما باید از پیکان امتیاز بگیریم

به گزارش "ورزش سه"، تراکتورسازی در هفته دهم لیگ برتر مهمان پیکان است. یحیی گل محمدی با حضور در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: در ابتدا باید موفقیت های تیم ملی نوجوانان را تبریک بگویم.

 

انشاءالله اسپانیا را هم ببرند و به نیمه نهایی برسند. بازی حساسی در پیش داریم؛ خصوصا به خاطر شرایط جدول رده بندی ما باید امتیاز کسب کنیم. تیم پیکان در پنج هفته اخیر پیروز بوده و این کار ما را سخت میکند.

 

شرایط ما هم با توجه به مصدومان سخت است. امیدواریم بازی خوبی به نمایش بگذاریم. تکیه ما به جوانان است و امیدوارم از وجود آن ها به خوبی استفاده کنیم. ما باید از این بازی حتما امتیاز بگیریم.

 

او درباره مشکلات حاشیه ای این روزهای فوتبال ایران، عنوان کرد: مشکلاتی که حاشیه فوتبال است، نسبت به مشکلات جامعه ما کمتر است؛ چون بازیکنان بیشتر در چشم هستند باعث بزرگنمایی مسائل می شود؛ وگرنه در همه ارکان جامعه مشکل وجود دارد. فوتبال ما هم بخشی از جامعه ماست و این مشکلات باید به صورت کلی حل شود. در هر صورت چیزی که باعث این مشکلات می شود، فقر فرهنگی و عدم آموزش است. فکر نمی کنم مشکل روانشناسی باشد. بیشتر مشکلات فرهنگی و آموزشی است.


سرمربی تراکتورسازی درباره شرایط کیانی و آغاسی اظهار کرد: هنوز چیزی به ما ابلاغ نشده است. دو بار هم به تورک زنگ زدم که جواب ندادند. ما امروز آخرین جلسه تمرینمان است و چیزی ابلاغ نشده است. ما تیممان را با این دو نفر بسته ایم. امیدوارم مشکلی برای این دو بازیکن به وجود نیاید.

 

گل محمدی درباره حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما در بحث امکانات خیلی ضعیف هستیم. امکاناتی که باشگاه های ما دارند در برابر تیم های دیگر کم است و ما فقیر هستیم. به نظر من تا همین جا هم کار بزرگی کردیم. مشکلات ما در بخش باشگاهی هر سال بیشتر می شود. چیزی که پرسپولیس را به این مرحله رساند، غیرت بازیکنان بود. رسیدن به این مرحله در سالهای بعد سخت تر میشود. بحث نداشتن سخت افزار و امکانات تمرینی از مشکلات بزرگ باشگاه هاست. همچنین بخش اسپانسر و حق پخش، بخش دیگر مشکلات باشگاه ها است. هر چه این امکانات بیشتر شود، شرایط بهتر می شود.


سرمربی تراکتورسازی درباره بحث قلیان و خوش گذرانی بازیکنان در چند وقت اخیر تصریح کرد: این بحث حاشیه ای است و به نظر من نباید زیاد درباره آن صحبت کنیم.

دیدگاه‌ها