کد خبر : 1468250 | 26 مهر 1396 ساعت 12:21 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

امسال پیکان می‌خواهد آسیایی شود

حمودی: هر وقت لازم باشد صادقی آماده بازی است

مدافع تیم فوتبال پیکان می گوید که موفقیت تیمی‌شان به اهدافی که این تیم در سال گذشته داشته، بر می گردد و آنها فقط اهداف‌شان را دنبال کردند تا به نتایجی که می خواهند، دست پیدا کنند.

حمودی: هر وقت لازم باشد صادقی آماده بازی است

علی حمودی در گفت‌وگو با ورزش سه ابتدا درباره نوار موفقیت‌های پیکان می‌گوید: با شناختی که کادرفنی از تیم‌های مقابل به دست می‌آورد، به آماده‌سازی تیم می‌پردازد و نکاتی را به بازیکنان گوشزد می‌کند که باعث نتیجه‌گیری و موفقیت پیکان تا به امروز شده است. 


او در ادامه گفت: ترکیب پیکان در بازی‌ها نشسته و بچه‌ها خوب توانسته‌اند نتیجه بگیرند. این همان پیکانی است که در سال گذشته هم موفقیت‌های خوبی کسب کرده و تنها در چند پست جابه جایی داشتیم. البته نمی‌توان با قطعیت گفت پیکان را یکی از مدعیان قهرمانی نامید؛ چون امتیازات خیلی به هم نزدیک است و با یک برد و یک باخت نتایج تغییر خواهد کرد؛ اما ما روند خوب سال گذشته‌مان را ادامه خواهیم داد و به دنبال کسب سهمیه آسیایی هستیم.


وی افزود: باید بگویم برای آنکه این نتایج تداوم یابد، نباید غرور برمان دارد و باید تلاشمان را چند برابر کنیم و بچه‌ها دستورات کادرفنی را مو به مو در زمین اجرایی کنند تا هدفی که از سال گذشته با خود یدک می‌کشیم را به سرانجام برسانیم.


مدافع پیکان درباره عدم حضور باتجربه‌هایی مثل خودش، رحمان احمدی و امیرحسین صادقی نیز گفت: تیم ما هم بازیکن باتجربه و هم جوان دارد و از هر دو نفرات در میدان استفاده می‌شود. اینکه در حال حاضر کادرفنی از جوان‌ها استفاده می‌کند، درست نیست و تنها موضوعی که باید یادآور شوم این است که رحمان احمدی تا هفته پنجم و پیش از مصدومیت در ترکیب اصلی قرار می‌گرفت و احتمالا یکی، دو هفته دیگر به آمادگی کامل خواهد رسید و با صلاحدید کادرفنی در ارنج اصلی قرار خواهد گرفت.


حمودی در ادامه گفت: من یک هفته در میان در ترکیب حضور دارم و امیرحسین هم با قدرت تمریناتش را در پیش گرفته و جزو بازیکنان بااخلاق پیکان است. هر زمان کادرفنی به هر یک از ما  نیاز پیدا کند ما را در ترکیب قرار خواهد داد.


او درباره دیدار پیش‌رویشان با تراکتورسازی و سابقه حضور در این تیم می‌گوید: تراکتور تیم بزرگی است و احترام خاصی برای آنها قائل هستیم. بازی سختی مقابل آنها خواهیم داشت؛ ولی مطمئنا در مسیری که در آن حضور داریم، حرکت خواهیم کرد و تنها با فکر برد با آنها مصاف می‌دهیم.

دیدگاه‌ها