کد خبر : 1468263 | 26 مهر 1396 ساعت 13:14 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

تنها 3 ثبت نام و آن هم تشریفاتی؛

والیبال طلسم شده است؟

بعد از گذشت بیش از 10 روز از آغاز نام نویسی نامزدهای ریاست فدراسیون والیبال، تنها 3 کاندید ثبت نام کرده اند که با توجه به سابقه افراد به نظر می رسید به جز گزینه اصلی، دیگر گزینه ها تشریفاتی باشند.

والیبال طلسم شده است؟

 به گزارش "ورزش سه"، والیبال هم مثل بسیاری از فدراسیون ها سال مهمی دارد و رییس جدید خود را خواهد شناخت. محمدرضا داورزنی مدیر موفق این فدراسیون خودش به دوره ریاستش پایان داده و حالا رییس جدید باید در مجمع انتخاباتی تعیین شود. با اینکه بیش از 10 روز از آغاز اسم نویسی نامزدهای حضور در مجمع انتخاباتی می گذرد اما تنها یک نفر، آن هم روز گذشته ثبت نام کرده است که او در دوره گذشته هم ثبت نام کرده بود اما به نفع نامزدی دیگر انصراف داد.


اینکه چرا کسی در مجمع ثبت نام نمی کند و آیا علی پور عروجی در این مجمع هم انصراف خواهد داد مساله ای است که او در گفت و گو با "ورزش سه" به آن پاسخ می دهد:

 

*قصد خدمت به جامعه والیبال ایران را دارم


آقای داورزنی در طی چند سال گذشته برای والیبال ایران زحمات زیادی کشیدند و جزو مدیران موفق کشور بودند که توانستند والیبال ایران را به یک جایگاه بین المللی و جهانی برسانند. من هم در راستای برنامه های آقای داورزنی و دیگر دوستان خواستم برای  سمت مدیریت ثبت نام کنم تا در صورت رای آوردن به جامعه والیبال ایران خدمت کنم.

 

* شاید کنار کشیدم


در دومین دوره آقای داورزنی یعنی دو دوره پیش در انتخابات شرکت کردم. در همان مقطع به دلیل رخ دادن اتفاقاتی مانند باند بازی ها و ایجاد جو علیه آقای داورزنی، برای والیبال ایران احساس خطر کردم اما  در همان  مقطع به این جمع بندی رسیدم که بهترین فرد برای مدیریت والیبال آقای داورزنی هستند و اهداف والیبالی من و ایشان نیز یکسان است؛ پس به نفع ایشان کناره گیری کردم. در حال حاضر هم اگر بدانم فردی صالح تر از من وجود دارد که بتواند به والیبال کشور خدمت کند، قطعا به نفعش کناره گیری خواهم کرد اما اگر ببینم که شخص دیگری با اهدافش به والیبال ایران صدمه خواهد زد، تا آخرین لحظه برای رسیدن به کرسی مدیریت ایستادگی خواهم کرد چرا که من فقط به جهت جلوگیری از باند بازی، خودمحوری، غرور کاذب و سوءاستفاده برخی افراد برای ریاست ثبت نام کردم.

 

*اگر احساس کنم موثرم، رقابت می کنم


من صحبتم را واضح می گویم؛ برخی از دوستان صحبت می کنند و مدام می گویند که من می آیم یا نمی آیم. اینگونه سیاست بازی ها برای والیبال کشور خطرناک است؛ حتی خیلی ها به من می گفتند بهتر است منتظر بمانی تا ببینیم  چه کسی می آید یا نمی آید و بعد در لحظه آخر ثبت نام کنی. اما بنده آمدم و اگر احساس کنم که برای والیبال کشور موثر خواهم بود، رقابت می کنم.

 

*عمل به قوانین، پرهیز از باند بازی و خود محوری لازمه پیشرفت والیبال کشور


ما اگر به قوانین موجودی که کارشناسان ورزش آن را تهیه کردند، احترام بگذاریم و همین ها را اجرا کنیم و از باند بازی و خود محوری  پرهیز کنیم، همه می توانند یک گوشه کار را بگیرند تا باعث پیشرفت بیشتر والیبال کشورمان شوند.

دیدگاه‌ها