کد خبر : 1468267 | 26 مهر 1396 ساعت 13:25 | 24.7K بازدید | 0 دیدگاه

از نیم فصل دوم ورزشگاه ما پر از تماشاگر می‌شود؛

کریمی: علم غیب داشتم تاجر می‌شدم!

فیروز کریمی سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز می گوید که اگر می توانست نتایج آینده تیمش را پیش بینی کند، به حوزه تجارت وارد می شد نه فوتبال.

کریمی: علم غیب داشتم تاجر می‌شدم!

به گزارش "ورزش سه"،  فیروز کریمی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل سپاهان در چارچوب هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

 

سپاهان با پیروزی از مخمصه خارج شد


 بازی حساسی مقابل سپاهان پیش رو داریم، چرا که این تیم در بازی قبلی خود، توانست از مخمصه‌ای که در آن گیر افتاده بود خارج شود و ما نیز تلاش می‌کنیم از انتهای جدول جدا شویم؛ بنابراین بازی زیبایی پیش رو داریم. سپاهان یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های لیگ است و در خیلی از بازی‌ها با بدشانسی مواجه شده و نتوانسته جایگاه مناسب‌تری در جدول داشته باشد.

 
از وقتی آمدم روی ساختار دفاعی تیم کار کردم


از روزی که به تیم گسترش فولاد آمده‌ام، سعی کرده‌ام ساختار دفاعی‌مان را تقویت کنیم تا شخصیت تیمی ما شکل بگیرد، هرچند که وقت زیادی برای کار کردن نداشتیم و جام حذفی نیز بخش عمده‌ای از وقت ما را گرفت و مجبور شدیم به مسجدسلیمان سفر کنیم.

 

 نوید بازی هجومی در آینده را می دهم


امیدوارم در آینده وقت ما زیاد شود تا بتوانیم روی فاز هجومی‌مان نیز کار کنیم و این نوید را می‌دهم که در آینده، گسترش فولاد بتواند بازی‌های زیبایی را به نمایش بگذارد. برد و باخت دست خداست و نمی‌توان در این باره نظری داد و ما تمام تلاش خود را می‌کنیم که فاصله زیادی از تیم‌های نیمه پایین جدول نگیریم.

 تا نیم فصل همین روند را باید ادامه بدهیم


باید تا نیم‌فصل این روند را ادامه دهیم تا بتوانیم در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل چند تغییر در تیم ایجاد کنیم؛ متاسفانه شش مصدوم هم داریم که تا نیم‌فصل قادر به بازی کردن نیستند و با اضافه شدن بازیکنان به تیم، در نیم‌فصل دوم می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم.


در چند پست جای خالی داریم


 
ما به دنبال جذب بازیکنان داخلی هستیم و برای این‌که توازن در تیم ما برقرار شود و بازیکنان از قبل، خودشان را فیکس ندانند، باید بازیکنان خوبی جذب کنیم تا بتوانند مشکلات تیم را حل کنند. در پست‌هایی که ضعف داریم به دنبال بازیکن هستیم و چند جای خالی هم داریم که باید آن‌ها را پر کنیم.
 

تقویت بخش دفاعی اولویت ما است


ما ضعیف‌ترین خط دفاعی را در لیگ داریم و سعی می‌کنیم تا پایان نیم‌فصل این ضعف را جبران کنیم و در نیم‌فصل دوم به دنبال تقویت خط حمله باشیم.
 

اگر علم غیب داشتم تاجر می شدم


پیش بینی نتایج آینده علم غیب می خواهد و اگر علم غیب داشتم فوتبال را کنار می‌گذاشتم و به دنبال تجارت و پیش‌گویی می‌رفتم!


 
در بازی قبلی مستحق پیروزی بودیم


ما در بازی گذشته، مستحق پیروزی بودیم و تیم حریف موقعیت گلزنی خاصی نداشت و ما چند فرصت تک به تک داشتیم؛ این خاصیت فوتبال است و اگر در بازی‌های آینده موقعیت‌های ما به گل تبدیل شود، می‌توانیم به موفقیت‌های زیادی برسیم.

 

 مردم تبریز فوتبال را بلد هستند


تبریز، یکی از شهرهای فوتبال‌خیز کشور است و در دو سه دهه گذشته، کمک زیادی به تیم ملی کرده و مردم تبریز، فوتبال خوب و بد را از هم تشخیص می‌دهند و این موضوع، به کار کردن ما کمک می‌کند.

 

از نیم فصل دوم ورزشگاه ما پر از تماشاگر می شود


همیشه به تیم‌های پایه توجه زیادی داشتم و بازیکنان جوان، روزی جایگزین بزرگسالان خواهند شد و باید به آن‌ها بها داد. از اکنون نمی‌توانم نوید ارائه بازی خوب را بدهم، اما مطمئنم از نیم فصل دوم بازی‌هایی به نمایش می‌گذاریم که ورزشگاه ما پر از تماشاگر شود.

دیدگاه‌ها