کد خبر : 1468290 | 26 مهر 1396 ساعت 14:44 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

باز پس گیری حق گرفته شده بوکسورهای ایرانی

استکی: همین حالا هم باند بازی صورت می‌گیرد

در آستانه انتخابات ریاست فدراسیون بوکس از باند بازی در این اتفاقات گفته می شود.

استکی: همین حالا هم باند بازی صورت می‌گیرد

به گزارش "ورزش سه"، با پایان ثبت نام کاندیداهای انتخابات ریاست فدراسیون بوکس در این هفته، نامزدهای انتخاب شده درحال ارائه برنامه ها و هدف های خود به مجمع فدراسیون بوکس هستند و در این بین موضوع مشترکی که تمامی نمایندگان برای آن برنامه ریزی کرده اند، موضوع جلوگیری و مبارزه با باند بازی است که در روزهای قبل از انتخابات، این موضوع بیش از پیش داغ شده و خبرهایی مبنی بر باند بازی برخی از افراد به گوش می رسد. تا جایی که یکی از پر افتخارترین بوکسورهای تیم ملی، علی مظاهری در آخرین مصاحبه اش گفت: احتمال دارد آنهایی که از جنس بوکس هستند با حضور خود در راس فدراسیون دوباره درگیر باند و باندبازی شوند اما آنهایی که جزو خانواده بوکس نیستند می‌توانند با مدیریت در رأس فدراسیون این خانواده را به ساحل آرامش برسانند. برای اطلاع از موضوع باند بازی و شناخت بهتر کاندیداهای ریاست فدراسیون بوکس ایران به گفت و گو با مربی تیم ملی بوکس ایران، علیرضا استکی پرداختیم.


مربی تیم ملی بوکس ایران در مورد افراد ثبت نام کننده گفت: هر کدام از گزینه های موجود برای  ریاست بوکس ضمن داشتن تجارب ارزشمند، ید طولایی در مدیریت دارند که بیشتر این افراد را به خوبی می شناسم.


استکی در مورد گزینه های موجود برای ریاست فدراسیون ادامه داد: آقای کتیرایی شاید یکی از قدیمی ترین و معروف ترین گزینه هایی است که در بین اسامی شرکت کننده در انتخابات وجود دارد. آقای نیکوخصال هم از دوستان بنده است و سال های زیادی است که ایشان را می شناسم.


اوادامه داد: آقای ثوری طی سال های گذشته در سمت های مختلف به جامعه بوکس خدمت کرده اند و سمت مدیر کلی تربیت بدنی استان سیستان و بلوچستان را در کارنامه خود دارند. آقای فیروزجانی یکی از رجال سیاسی کشور است که نماینده مجلس نیز بوده است.


مربی تیم ملی بوکس ایران ضمن اظهار شگفتی از ثبت نام یک خانم برای فدراسیون بوکس گفت: این که یک زن بخواهد در سمت مدیریت، بوکس کشور را هدایت کند نشان دهنده شجاعت آن بانو است. خانم کهرنگی سال ها تجربه مدیرتی دارد و برایم جالب و خوشایند است که ایشان به عنوان یک زن برای انتخابات ثبت نام کرده است.

 

استکی ضمن تشکر از زحمات آقای داوری در مدت کوتاه مدیریتش گفت: ایشان از مدیران باتجربه و لایق کشور است.  با توجه به این که در حال حاضر مدیریت فدراسیون بوکس را در اختیار دارد به راحتی می تواند با هیئت ها هماهنگ کند و قول و قرار های مختلفی را با آن ها داشته باشد. آقای داوری می داند که به عنوان سرپرست برای نگه داشتن اعضای جامعه بوکس کنار هم از وزارت ورزش آمده و با تجربه ای که دارد فکر می کنم خود به خود از دور انتخابات کنار خواهد رفت.


او با اعلام این که روح الله حسینی می تواند فرد اصلح تری برای مدیریت باشد گفت: آقای حسینی قهرمان خوب سال های نه چندان دور بوکس ایران است که سه سال ونیم نایب رییس فدراسیون بوکس و مدیر تیم های ملی بوکس ایران بوده و در این چند سال هم تلاش زیادی برای جلوگیری از باند بازی در فدراسیون بوکس انجام داده. به نظرم برنامه های او برای نجات بوکس ایران از شرایط کنونی مناسب است و می توانیم به عنوان مدیر به او اعتماد کنیم. امیدوارم با محبوبیتی که در جامعه بوکس دارد بتواند به این سمت برسد و مدیریت خوبی را از خود به نمایش بگذارد.

 

استکی درباره باند بازی های موجود در بوکس اظهار داشت: باند بازی در همه جا وجود دارد و من اطلاعات کاملی درباره آن ها دارم. درحال حاضر بعضی ها با برگزاری جلساتی در رستوران ها و کافه ها در پی کسب رای بیشتر هستند تا اتفاقات خوبی را برای خود رقم زنند. بعضی ها در حال دسته چینی هستند که این امر برای بوکس ایران بسیار بد است و به نظرم باید اتاق فکری تشکیل شود و بزرگان بوکس درباره این مساعل تصمیم گیری های لازم را انجام دهند.


اوادامه داد: هر کسی که روی کار می آید یک تیم حمایت کننده و یک تیم مستقر دارد و این خیلی مهم است که مدیر آینده بتواند این دو تیم را با هم برابر و همراه کند.


 استکی در پایان گفت: امیدوارم مدیر آینده فقط برای کمک به جامعه ضعیف و سختی کشیده بوکس مدیریت را در دست بگیرد نه به خاطر خودش. کسانی مانند من باید کاری را انجام دهیم که به نفع بوکس و جوانان باشد تا بتوانیم حقی که در چند سال گذشته از بچه ها گرفته شده را به آن ها برگردانیم.

دیدگاه‌ها