کد خبر : 1468368 | 26 مهر 1396 ساعت 20:26 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

فراهانی: بازیکنان نفت برای هم جان می‌دهند

دروازه‌بان نفت می‌گوید همدلی و دوستی بازیکنان تنها عامل پیروزی‌های این تیم است.

فراهانی: بازیکنان نفت برای هم جان می‌دهند

به گزارش "ورزش سه"، میلاد فراهانی با بیان اینکه بازی دشواری مقابل استقلال خوزستان داشتیم، اظهار کرد: این روزهای نفت شرایط بسیار سختی دارد و اوضاع برهم ریخته است؛ هر روز که از خواب بلند می‌شویم خبرهای جدید می‌شنویم؛ نمی‌دانم دلیل این همه کار و اتفاقات چیست؛ اما قطعا این وسط باشگاه و ما بازیکنان نفت ضرر می‌کنیم.


او ادامه داد: بازی سنگین و سختی با استقلال خوزستان پشت سر گذاشتیم، چون دو تیم برای رهایی از پایین جدول نیاز به پیروزی داشتند؛ ولی خدا را شکر توانستیم در شرایط سخت برنده شویم و با این سه امتیاز صعود چند پله‌ای در جدول داشته باشیم؛ واقعا بازیکنان فنیِ خوب، همدل و رفیقی در نفت حضور دارند که برای هم جان می‌دهند و این عامل برد تیم است.


دروازه‌بان نفت با اشاره به حواشی پیرامون این باشگاه گفت: همه در جریان مشکلات تیم ما هستید؛ هر روز یک صحبت‌هایی در مورد نفت می‌شود؛ از مسئولان می‌خواهیم زودتر تکلیف ما و مالکیت تیم را مشخص کنند؛ اینکه یک روز در میان یا دو روز به مسابقات مثلا بگویند نفت نمی‌تواند در آسیا شرکت کند، منحل می‌شود یا ... در روند تیم تاثیر می‌گذارد.


فراهانی اضافه کرد: ان‌شاالله مسئولان بتوانند زودتر این داستان را ختم به خیر کنند تا شرایط خوبی برای نفت به وجود بیاید، چون اگر اوضاع بهتر نشود، رفته رفته وضعیت تیم بدتر خواهد شد، اتفاقات تلخی برای نفت می‌افتد و بازیکنان نیز تا یک حدی می‌توانند به خاطر هم بازی کنند.


او درباره دیدار جام حذفی مقابل پرسپولیس عنوان کرد: پرسپولیس نیاز به تعریف من ندارد و در این چند سال نشان داده از نظر امکانات، بازیکن و مربی در بهترین سطح قرار داشته و الان هم در شرایط خوبی هستند؛ امسال دو بازی با این تیم داشتیم که نتایج خوبی نگرفتیم و حالا قطعا برای جبران می‌رویم؛ ما تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم و بازی به بازی بهتر می‌شویم؛ ان‌شاالله مسائل حاشیه‌ای دور شود تا آماده‌تر شویم؛ مطمئنا برای برد به مصاف پرسپولیس می‌رویم چون سال گذشته نیز کار سختی در جام حذفی داشتیم؛ اما توانستیم با آن وضعیت قهرمان شویم و امسال هم برای رسیدن به این عنوان تلاش خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها