کد خبر : 1468388 | 26 مهر 1396 ساعت 23:08 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی دشوار یوونتوس مقابل اسپورتینگ

یوونتوس در دیداری خانگی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان، به سختی توانست با نتیجه 2-1 از سد اسپورتینگ لیسبون عبور کند.

پیروزی دشوار یوونتوس مقابل اسپورتینگ

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مکس آلگری در این دیدار ابتدا با یک گل به خودی عقب افتادند؛ اما در نهایت توانستند با زدن دو گل به سه امتیاز این دیدار خانگی برسند.

 

 

1248105

 

 

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. اولین موقعیت جدی بازی را اسپورتینگ در دقیقه 12 ایجاد کرد و در عین ناباوری به گل رسید. بعد از اینکه جانلوئیجی بوفون در موقعیت تک به تک، ضربه گلسون مارتینس را برگرداند، خود این بازیکن بار دیگر توپ را به مقابل دروازه یووه فرستاد و این بار ساندرو به اشتباه دروازه بیانکونری را باز کرد تا اسپورتینگ پیش بیفتد.

بعد از این گل یوونتوسی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 17 می توانستند به گل برسند؛ اما روی پاتریسیو مانع از گلزنی سامی خدیرا شد.

 

حملات یووه سرانجام در دقیقه 29 نتیجه داد و این تیم به گل تساوی رسید. روی یک ضربه آزاد بود که میرالم پیانیچ با یک ضربه تماشایی موفق شد دروازه اسپورتینگ را باز کند.

برتری میزبان بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد و بازیکنان این تیم چند موقعیت خوب روی دروازه حریف ایجاد کردند و حتی در آخرین دقایق نیمه اول، می توانستند به گل برسند؛ اما این اتفاق رخ نداد و دو تیم با تساوی 1-1 به رختکن رفتند.

 

 

1248106

 

نیمه دوم را یوونتوس بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی چند موقعیت خوب روی دروازه اسپورتینگ ایجاد کردند؛ اما نتوانستند از آن استفاده کنند.

در ادامه بازی متعادل تر شد و هر دو تیم موقعیت های نصفه و نیمه ای روی دروازه هم داشتند تا اینکه در دقیقه 84، یوونتوس به گل برتری رسید. روی ارسال داگلاس کاستا بود که مانژوکیچ با یک ضربه سر تماشایی موفق شد دروازه اسپورتینگ را باز کند.

 

 

1248107

 

تلاش تیم میهمان برای زدن گل تساوی در دقایق پایانی نتیجه ای نداشت و بازی با برتری 2-1 یووه به پایان رسید.

دیدگاه‌ها