کد خبر : 1468392 | 26 مهر 1396 ساعت 23:05 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

بنفیکا 0 - 1 یونایتد؛ سوغات شیرین مورینیو از خانه

یونایتد در دیداری دشوار موفق شد بنفیکا را در پرتغال با یک گل مغلوب کند.

بنفیکا 0 - 1 یونایتد؛ سوغات شیرین مورینیو از خانه

 

به گزارش "ورزش سه"، در دقایق ابتدایی اتفاق خاصی رخ نداد و جدی ترین موقعیت در دقیقه 14 و برای بنفیکا ایجاد شد؛ سالویو فرصت خوبی برای گلزنی داشت؛ اما ضربه او با فاصله کمی به بیرون رفت.

 

 

1248090

 

 

در ادامه حملات بنفیکا ادامه یافت و در دقیقه 30 خیمنز می توانست زننده گل اول میزبان باشد؛ اما ضربه او در موقعیتی خوب با بی دقتی به بالای دروازه دخیا رفت.

 

2 دقیقه بعد و روی پاس بلیند، راشفورد بهترین موقعیت را برای باز کردن دروازه بنفیکا داشت؛ اما ضربه سر او راهی به دروازه نیافت.

 

 

1248092

 

 

در ادامه نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا در نیمه ای کم موقعیت که تنها یک شوت از سوی یونایتدها به سمت چارچوب زده شد با تساوی بدون گل پایان یابد.

 

با شروع نیمه دوم یونایتد بازی را هجومی آغاز کرد و می توانست در همان ابتدا با ضربه ماتیچ از راه دور به گل برسد که این اتفاق رخ نداد.

 

 

1248091

 

 

اما بعد از فشاری مضاعف و چند حمله نصفه و نیمه، شیاطین سرخ به گل رسیدند. راشفورد از فاصله ای زیاد توپ را روی دروازه بنفیکا ارسال کرد؛ اما اشتباه گلر بنفیکا در محاسبات باعث شد او توپ را درون دروازه مهار کند تا یونایتد به گل اول برسد.

 

در دقیقه 78 جوناس می توانست زننده گل تساوی باشد؛ اما حضور به موقع لیندلوف باعث شد ضربه او راهی کرنر شود. در دقیقه 84 دیاس فرصت خوبی برای گلزنی داشت؛ اما ضربه او از درون محوطه راهی به دروازه دخیا نیافت.

 

در ادامه و علیرغم تلاش میزبان اتفاق خاصی رخ نداد تا شیاطین سرخ با تک گل راشفورد پیروز این دیدار باشند.

دیدگاه‌ها