کد خبر : 1468567 | 27 مهر 1396 ساعت 18:20 | 25.1K بازدید | 0 دیدگاه

اشمایکل:

مورینیو جذاب است حتی با دفاع اتوبوسی

پیتر اشمایکل، گلر اسطوره ای شیاطین سرخ به دفاع از عملکرد ژوزه مورینیو پرداخت.

مورینیو جذاب است حتی با دفاع اتوبوسی

به گزارش "ورزش سه"، من یونایتد شب گذشته در یک بازی نه چندان جذاب که بیشتر به دفاع هم مشغول بود، در خانه بنفیکا پیروز شد. شنبه گذشته هم یونایتد با ارائه یک بازی بسته و دفاعی از آنفیلد با یک امتیاز خارج شد.

 

 

1247647

 

 

اشمایکل در واکنش به انتقاداتی که از شیوه دفاع اتوبوسی یونایتد با مورینیو می شود به تاک اسپورت گفت:« قصد ندارم شیوه دفاعی یونایتد برابر لیورپول و بنفیکا را توجیه کنم ولی به عنوان یک هوادار درک می کنم که تیمم در معدودی از بازی ها اینچنین بازی کند.

بازی با لیورپول پس از بازی های ملی و در ساعت 12.30 ظهر برگزار می شد. بازی در آنفیلد همیشه دشوار است و هیچ هوادار یونایتد دوست ندارد تیم محبوبش برابر لیورپول شکست بخورد. یونایتد بازی با بنفیکا را هم در پیش داشت.

مورینیو قصد پیروزی در هر دو بازی را داشت و یا حداقل اینکه شکست نخورد. فوتبال همین است و زمانی که شما دو بازی سنگین متوالی دارید، دوست ندارید حداقل شکست خورده زمین را ترک کنید؛ پس ارائه یک بازی دفاعی نمی تواند دور از ذهن باشد.»

 

اشمایکل ادامه داد:« همیشه گفته ام که من به شخصه از عملکرد مورینیو و پیشرفتی که او در یونایتد حاصل کرده خوشحال و راضی هستم.

او با وجود اینکه تیمش برخی مواقع اتوبوسی دفاع می کند، بازهم یک مربی جذاب و مناسب برای یونایتد است. او بارها گفته است که اگر تیم دلخواهش را در اختیار داشته باشد، می تواند بازی ها را با اختلاف پیروز شود و این را ثابت هم کرده ولی همیشه در طول یک فصل، بازیکنان بزرگ تیم در دسترس نیستند. تا به اینجای کار که من تفاوت های مثبت زیادی بین تیم این فصل با فصل گذشته دیده ام.»

 

 

دیدگاه‌ها