کد خبر : 1468597 | 27 مهر 1396 ساعت 21:25 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی آرسنال مقابل ستاره سرخ در لیگ اروپا

آرسنال در دیداری خارج از خانه از مرحله گروهی لیگ اروپا، موفق شد با نتیجه 1-0 به پیروزی برسد.

پیروزی آرسنال مقابل ستاره سرخ در لیگ اروپا

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان آرسن ونگر در این دیدار حملات زیادی روی دروازه حریف ترتیب دادند و در نهایت با سوپرگل الیویه ژیرو به پیروزی رسیدند.

 

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. اولین موقعیت جدی آرسنال در دقیقه 15 خلق شد و والکات می توانست روی ارسال ویلشر، گل اول را به نام خود ثبت کند اما دروازه بان ستاره سرخ، مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.

برتری توپچی ها ادامه داشت اما دفاع فشرده و چند لایه میزبان مانع از نزدیک شدن آنها به دروازه می شد. در دقیقه 26، چیزی نمانده بود که بواکه با ضربه سر، برخلاف جریان بازی، دروازه آرسنال را باز کند اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقایق پایانی نیمه اول بازی متعادل تر شد و هر دو تیم موقعیت های نصفه و نیمه ای روی دروازه هم ایجاد کردند اما هیچ یک از آنها تبدیل به گل نشد و این نیمه با تساوی 0-0 به پایان رسید.

نیمه دوم را آرسنال هجومی آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی یکی دو موقعیت خوب روی دروازه ستاره سرخ ایجاد کرد اما هیچ یک از آنها تبدیل به گل نشد.

 

 

1248294

 

فشار حملات آرسنال ادامه داشت و در مقابل بازیکنان میزبان به دنبال رسیدن به گل روی ضدحملات بودند. بازی به همین ترتیب ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 80، اخراج بازیکن ستاره سرخ، کار را برای آرسنال راحت تر کرد. رودیچ که یک کارت زرد داشت، با ضربه ای که به کوکلن زد، کارت زرد دوم را هم دریافت کرد و از بازی اخراج شد.

آرسنالی ها از این موقعیت استفاده کردند و در دقیقه 85 به گل برتری رسیدند. روی یک حرکت تیمی عالی بود که توپ در یک رفت و برگشت، در محوطه جریمه به ژیرو رسید و او هم با یک ضربه برگردان تماشایی، کار را تمام کرد.

در دقایق باقی مانده بازیکنان میزبان تلاش زیادی برای رسیدن به گل انجام دادند اما هیچ یک از آنها تبدیل به گل نشد و بازی با پیروزی 1-0 توپچی ها به پایان رسید.

دیدگاه‌ها