کد خبر : 1468642 | 28 مهر 1396 ساعت 10:54 | 34.9K بازدید | 0 دیدگاه

یک انتقال بزرگ در راه؛ اوزیل به منچستریونایتد می رود؟

قرارداد هافبک آلمانی با آرسنال تابستان آینده به پایان می‌رسد و از قرار معلوم او باشگاه دیگری را برای ادامه فوتبالش در نظر دارد.

یک انتقال بزرگ در راه؛ اوزیل به منچستریونایتد می رود؟

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه دیلی میل نوشت، مسوت اوزیل به همبازیانش گفته است می‌خواهد راهی منچستریونایتد شود. گفت‌وگوها میان او با توپچی‌های لندن بر سر امضای قرارداد جدید به نتیجه نرسیده است و تابستان آینده با پایان قرارداد کنونی‌اش بازیکن آزاد به شمار می‌آید.

 

1232681

 


رسانه‌های انگلیسی گزارش دادند آرسنالی‌ها دوست ندارند اوزیل را بدون دریافت رقمی از دست بدهند و از همین رو ترجیح می‌دهند با واگذاری اوزیل در ماه ژانویه دست کم رقمی را از فروش او به دست بیاورند.


در این میان اینتر به لطف سرمایه‌گذار دست‌ودلبازش مدعی و مشتری اصلی او است تا خط میانی‌اش را بیش از پیش تقویت کند؛ هر چند اوزیل با نگاهی که به یونایتد دارد می‌تواند قید تغییر باشگاه در ژانویه را بزند.


گفت‌وگوها میان اوزیل و آرسنال از مدتی پیش آغاز شده ولی توپچی‌های لندن توان پرداخت دستمزد مورد نظر بازیکن سابق وردربرمن و رئال‌مادرید را ندارند. البته آرسن ونگر دوست دارد اوزیل را دست‌کم برای یک فصل دیگر در اختیار داشته باشد.

دیدگاه‌ها