کد خبر : 1468670 | 28 مهر 1396 ساعت 12:53 | 83K بازدید | 0 دیدگاه

مشکلات‌ رختکن را بدون دخالت رسانه‌ها حل می‌کنیم

برانکو: مسلمان فعلا در خانه استراحت می‌کند

سرمربی کروات سرخپوشان با حضور در نشست خبری پیش از جدال برابر نفت تهران در جام حذفی به مسائل حول این تیم و شرایط پرسپولیس پاسخ داد.

برانکو: مسلمان فعلا در خانه استراحت می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ که بعد از حذف از لیگ قهرمانان اکنون تمرکز خود را روی رقابت‌های داخلی قرار داده، در آستانه دیدار برابر نفت در جام حذفی به تشریح شرایط تیمش پرداخت.


او در خصوص دیدار فردا مقابل شاگردان حمید درخشان  و قرعه تیمش در اولین رقابت جام حذفی گفت: همانطور که می‌دانید این بازی دوم سوپرجام ماست. قهرمان لیگ و قهرمان جام حذفی باز هم با هم بازی می‌کنند اما مقداری عجیب است؛ هر چند که اشکالی ندارد.

 

برانکو ادامه داد: ما هدفمان را از همان ابتدا مشخص کردیم. در لیگ قهرمانان آسیا تا جایی که توانستیم بالا آمدیم و در جدول لیگ برتر هم جایگاه خوبی داریم. و می‌خواهیم در جام حذفی هم با روند خوبی پیش برویم. همچنین جا دارد به بازیکنان بابت نتایج و موفقیت‌های فصل گذشته و امسال تبریک بگویم و امیدوارم روند رو به رشد ما فردا هم ادامه داشته باشد. البته می‌دانیم بازی فردا راحت نیست و وقتی که شما با یک حریف در مدت زمان کوتاهی سه بار بازی می‌کنید، این موضوع کار شما را سخت می‌کند. قطعا نفت از تیم ابتدایی فصل قوی‌تر است و از طرفی هم در تیم ما خستگی وجود دارد که این موضوع می‌تواند در نتیجه بازی تاثیرگذار باشد. خوشبختانه همه بازیکنان ما آماده هستند و فقط فرشاد احمدزاده به دلیل عمل جراحی مشکل دارد. 

 

سرمربی سرخپوشان در واکنش به این سوال که درخشان عنوان کرده تیمی جوان را برابر پرسپولیس قرار خواهد داد و او چه تصمیمی برای دیدار مقابل این تیم خواهد داشت، گفت: در حال حاضر من قصد دارم از بهترین بازیکنانم در ترکیب استفاده کنم و فردا این مسئله را می‌بینید. 

 

برانکو در واکنش به اینکه نظرش در خصوص انتقاداتی که از علیرضا بیرانوند می‌شود چیست گفت: من موافق این انتقادات نیستم. به هر حال او هم مثل هر بازیکنی روزهای ضعف و قدرت دارد. من نمی‌دانم او در بازی با الهلال روی کدام گل مقصر بود؟ آن دو گل را نمی‌شد گرفت. هرچند او در چند صحنه خطرناک هم تیم را نجات داد. من مربی‌ای نیستم که با یک اشتباه بازیکنم را حذف کنم. او همچنان دروازه‌بان اول ماست اما ما خوشبختیم که رادو را هم داریم که هر لحظه می‌تواند جای بیرانوند را پر کند.

 

تصمیم روز گذشته سرمربی سرخپوشان در مورد حذف نام محسن مسلمان از لیست تیم نیز دیگر سوال نشست خبری بود که برانکو درباره آن اینطور توضیح داد: او در لیست بازی فردای ما نیست و می‌خواهد استراحت کند تا ببینیم بعدا چه تصمیمی در این باره خواهیم گرفت. فردا بشار رسن فرصت بازی دارد. ما اگر مشکلی هم داشته باشیم آن را داخل خانه حل می‌کنیم نه از طریق رسانه‌ها. مسائل داخل رختکن ما هم در همان داخل رختکن می‌ماند و بیرون نمی‌آید.

دیدگاه‌ها