کد خبر : 1468728 | 28 مهر 1396 ساعت 16:14 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

یک سپیدرود برای این لیگ کم است

حضور هواداران سپیدرود در بازی این تیم برابر پدیده مشهد بار دیگر ثابت کرد که فوتبال ایران به سپیدرودهای بیشتری نیاز دارد.

به گزارش "ورزش سه"، سپیدرود بعد از مدت ها دوباره در ورزشگاه سردار جنگل به میدان رفت. ورزشگاهی که حدود 20 هزارتماشاگر ظرفیت دارد؛ اما چمن خوبی ندارد. این تیم مسابقات این فصل را در ورزشگاه پیر و کوچک عضدی برگزار کرد؛ اما سرانجام مشکلات سکوهای سردارجنگل حل شد و بازی این تیم به خاطر استقبال تماشاگران به این ورزشگاه منتقل شد. سردارجنگل با اینکه ورزشگاهی خارج از شهر است و چمن خوبی ندارد؛ اما مهمترین حسنش این است که هواداران پرشور سپیدرود می توانند با تعداد بیشتری بازی تیم محبوبشان را تماشا کنند.


سپیدرود یکی از پرطرفدارترین تیم های فوتبال ایران است و حضورش در لیگ برتر شور و شوق را نه فقط به شهر رشت که به فوتبال ایران آورده است. رضا مهاجری مربی تیم پدیده بعد از بازی روز گذشته تماشاگران سپیدرود را پرشورترین هواداران فوتبال ایران لقب داد. فوتبال ایران به تیم های اصیل و ریشه داری که حمایت یک شهر را پشت خود و هواداران عاشق و پرشوری دارند، نیاز دارد نه تیم هایی که تعداد تماشاگرانشان از تعداد بازیکنان تیم در هر بازی کمتر است.

 

1248422

دیدگاه‌ها