کد خبر : 1468730 | 28 مهر 1396 ساعت 16:23 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراض سرمربی پیکان به داوران؛

حساسیت را از روی معروف و پیکان کم کنید

پیمان اکبری می گوید روی نام پیکان و واکنش های سعید معروف حساسیت هایی وجود دارد که برخی مواقع تیم ما را به هم می ریزد.

حساسیت را از روی معروف و پیکان کم کنید

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین دیدار هفته سوم لیگ برتر والیبال تیم بانک سرمایه موفق شد با نتیجه 3 بر یک پیکان را شکست دهد تا همچنان به عنوان تیم بدون شکست لیگ در صدر باقی بماند؛ اما در آن طرف تیم مدعی و ریشه دار پیکان هنوز موفق به کسب هیچ بردی نشده است.


پیمان اکبری سرمربی این تیم در مورد شرایط تیم خود می گوید: نزدیک به 70 درصد تیم ما نسبت به سال گذشته تغییر کرده است و برای هماهنگی ایده آل نیاز به زمان داریم. بازیکنان خوبی داریم و از طرف دیگر قصد داریم با اعتماد به جوان‌ترها چهره هایی را رو کنیم که برای آینده والیبال هم موثر باشند.


او در مورد خلا بازیکن پشت خط زن خود که او را به کلمبیا بازگرداند هم افزود: فعلا دو بازیکن جوان از تیم های امید و نوجوانان داریم که برای ما به میدان می روند. فعلا با همین رویه ادامه می دهیم و در صورت نیاز بازیکن جدید اضافه خواهیم کرد.


سرمربی تیم پیکان در پایان بازی مقابل بانک سرمایه اعتراضاتی داشت که در توضیح آنها می گوید: حساسیت هایی روی نام پیکان و اسم سعید معروف است که گاهی اوقات تیم ما را به هم می ریزد. در والیبال یک امتیاز سرنوشت بازی را تغییر می دهد؛ اما بارها سوت ها علیه ما زده می شود. نه اینکه از عمد باشد؛ اما نبود ویدئو چک شرایط را برای خیلی از تیم ها سخت کرده است. ما بازی مقابل بانک سرمایه را واگذار کردیم؛ اما تیم ما نسبت به سایر بازی ها عملکرد بهتری داشت. اگر داور در ست دوم ترمز تیم ما را نمی کشید، سرنوشت آن بازی کاملا تغییر می کرد؛ اما در نهایت ما با تلاش لیگ را ادامه می دهیم.

 

دیدگاه‌ها