کد خبر : 1468779 | 28 مهر 1396 ساعت 19:27 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

به بالای جدول صعود می کنیم

شجاعیان: روز به روز بهتر می شویم

هافبک استقلال می گوید هواداران این تیم استحقاق امتیازهایی بیش از آنچه این تیم گرفته است را دارند.

شجاعیان: روز به روز بهتر می شویم

به گزارش "ورزش سه"، داریوش شجاعیان پس از پایان بازی برابر نساجی قائمشهر در جام حذفی برابر خبرنگاران به صحبت پرداخت. او درباره بازی گفت: بازی خوب و محکمی بود. خیلی خوشحالم که قبل از بازی دربی توانستیم در این بازی پیروز شویم و آن را به هواداران مان هدیه بدهیم.


او ادامه داد: مطمئنا هواداران استقلال استحقاق امتیازهایی بیش از آنچه تاکنون گرفته ایم را دارند و به همین دلیل تمام تلاش خود را به کار می بندیم تا بتوانیم جواب زحمت ها و حمایت های آنها را بدهیم. به آنها اطمینان می دهم ما می توانیم به رده های بالای جدول رده بندی صعود کنیم.


هافبک آبی ها درباره کار با سرمربی آلمانی این تیم گفت: کار با شفر بسیار خوب است و همانطور که مشخص است روز به روز بهتر می شویم. به نسبت بازی قبل در این دیدار موقعیت های بیشتری داشتیم و این نشان می دهد بازی به بازی جلوتر می رویم.


شجاعیان درباره حضور مهدی قائدی در دربی گفت: اینکه مهدی می تواند در دربی و تیم باشد یا خیر تصمیمی است که توسط سرمربی تیم و مدیران باشگاه گرفته می شود؛ اما هم من و هم بزرگترهای تیم دست به دست هم دادیم تا او به حاشیه نرود. به هرحال یک اشتباهی از او سر زد و قطعا بعد از این اتفاقات اینچنینی برای او نمی افتد.


او در پایان درباره دربی تهران گفت: فعلا این بازی را بردیم و درباره دربی بعدا صحبت خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها