کد خبر : 1468882 | 29 مهر 1396 ساعت 10:46 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

نزهتی: جدول لیگ هنوز هیجانی است

مهاجم تیم فوتبال سپیدرود معتقد است برای موفقیت نگاه این باشگاه نباید به تیم‌های پایین جدولی باشد بلکه باید بالادستی‌هایشان را ببینند..

نزهتی: جدول لیگ هنوز هیجانی است

محمد نزهتی در خصوص پیروزی‌شان مقابل پدیده به "ورزش سه" گفت: بازی سخت آغاز شد و پدیده توانست نتیجه را یک ـ صفر به سود خود کند. آنها خیلی ما را تحت فشار قرار دادند تا نتیجه را حفظ کنند اما ما بعد از آن دست از تلاش برنداشتیم و تا ثانیه‌های پایانی مثل همیشه هرچه داشتیم و نداشتیم گذاشتیم تا بتوانیم امتیازات بازی را نصیب خود کنیم.


وی افزود: ما تیمی را شکست دادیم که استقلال و تراکتور را شکست داده بود و مقابل ذوب‌آهن و سایر رقبا خوب جنگیده بود، در ادامه خیلی خوش‌شانس بودیم که گل تساوی را نخوردیم و توانستیم با همین نتیجه بازی را به پایان برسانیم و 3 امتیاز این بازی را دشت کنیم.


او درباره شرایط سپیدرود اضافه کرد: تیم‌هایی مثل ما با مشکلات اینچنینی و نبود اسپانسر باید فقط انسجام تیمی را حفظ کند اگرچه امیدواریم اوضاع همین‌طور نماند و مسئولین استان فکری به حال این تیم پرهوادار کنند. ما 5 بازی دیگر پیش رو داریم که برای بقا باید بتوانیم از آنها امتیاز بگیریم. نباید چون نیم فصل دوم را داریم نسبت به نیم فصل اول و امتیازاتش بی‌توجه بود.


مهاجم سپیدرود در رابطه با بالانشینی‌شان نسبت به استقلال، نفت‌تهران، سپاهان و تراکتور می‌گوید: نباید این موضوع برایمان مهم باشد و نگاهمان به پایین. ما برای موفقیت باید نگاهمان رو به بالا باشد و به تیم‌های بالای جدولی نگاه کنیم نه اینکه خودمان را از پایین جدولی‌ها دورتر. به نظرم سپیدرود پتانسیل و لیاقت رتبه یک رقمی شدن را دارد.


او در ادامه گفت: سپیدرود در دیدارهای خانگی خوب نتیجه می‌گیرد اما در مقابل بازی‌های خارج خانه امتیاز از دست می‌دهد که باید این مشکل را برای آنکه امسال به اهدافش برسد برطرف کند. البته این جدول با رتبه‌ها و امتیازاتی که شما در آن می‌بینید یک جدول هیجانی است و تازه هفته بیستم می‌توان گفت که کدام تیم می‌تواند در کجای جدول باشد.


نزهتی که با به ثمر رساندن گل پیروزی‌بخش تیمش در جدول گلزنان در جمع 4 گل ها قرار گرفته در این خصوص و اینکه آیا به آقای گلی فکر می‌کند یا نه هم خاطرنشان کرد: در حال حاضر اصلا به آقای گلی فکر نمی‌کنم شاید در آینده این موضوع برایم اهمیت پیدا کند اما برایم هیچ چیز مهمتر از موفقیت سپیدرود و کسب رتبه‌ای خوب نیست و به قول آقای نظرمحمدی ما باید از معدود موقعیت‌هایمان بهترین استفاده را کنیم تا بتوانیم آنچه هدفمان است را پیش ببریم.

دیدگاه‌ها