کد خبر : 1468883 | 29 مهر 1396 ساعت 10:50 | 28.3K بازدید | 0 دیدگاه

آغاز مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2017 هند

در انتظار حریف احتمالی ایران در نیمه نهایی

مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی نوجوانان هند از امروز آغاز می شود جایی که حریف احتمالی ایران از بین دو تیم آفریقایی مشخص خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های روز اول مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی نوجوانان 2017 هند امروز برگزار می شود جایی که در اولین بازی دو تیم آفریقایی باقی مانده در دوئلی جذاب مقابل هم قرار می گیرند تا اولین تیم صعود کننده به نیمه نهایی از قاره سیاه مشخص شود. حریفی که طبق برنامه در نیمه نهایی حریف نوجوانان ایران در صورت صعود احتمالی به جمع چهار تیم خواهد بود.


مالی و غنا به عنوان دو تیم آماده و سرحال افریقایی حاضر در جام جهانی با اقتدار جواز صعود به جمع هشت تیم برتر جهان را دریافت کردند و حالا برای معرفی بهترین تیم قاره و حضور در نیمه نهایی باید در شهر گواهاتی و در ورزشگاه ایندراگاندی از ساعت 15:00 امروز به مصاف هم بروند.

 

1248583


در دیگر دیدار حساس امروز از ساعت 18:00 در شهر مرگائو و ورزشگاه فاتوردا همان جایی که ایران از سد مکزیک عبور کرد و تاریخ جدیدی در رقابت های نوجوانان برای خود ثبت کرد، تیم های مدعی انگلیس و آمریکا مقابل هم صف آرایی خواهند کرد تا دیگر تیم صعود کننده به جمع چهار تیم را مشخص کنند.


رقابت های این مرحله فردا با دو دیدار حساس دیگر پیگیری می شود که در اولین بازی ایران با اسپانیا روبرو خواهد شد و دو مدعی دیگر قهرمانی یعنی آلمان با برزیل هم به مصاف هم خواهند رفت.

دیدگاه‌ها