کد خبر : 1468914 | 29 مهر 1396 ساعت 13:20 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

نگاهی به مربیان بوندسلیگایی در لبه پرتگاه

اگر نوری از برمن اخراج شود، فقط و فقط به خاطر نتایج بد ورزشی است و نه نداشتن زمان کافی.

نگاهی به مربیان بوندسلیگایی در لبه پرتگاه

به گزارش "ورزش سه"، در بوندسلیگا درباره اخراج زودهنگام مربیان بحث‌های زیادی مطرح می‌شود. اکنون و در هفته نهم بوندسلیگا سه مربی به شدت در خطر اخراج قرار دارند. یک چیز روشن است؛ آن هم این که نمی‌توان از روسای این باشگاه‌ها به خاطر پشتیبانی نکردن از مربیان‌شان انتقاد کرد.

 

 

1248608

 

 

کلن در نقطه جوش

پتر اشتوگر با آن که کلن در مکان هجدهم جدول قرار دارد، از حمایت کامل برخوردار است. یورگ اشماتکه پیش از دوئل قعرنشینان (کلن – برمن) گفت: «این بازی سرنوشت نیست؛ خبری هم از اولتیماتوم نیست.» رفتاری که اشماتکه با مربی‌اش داشت، الگو است. هر چند مربی چهار سال خوب را با این تیم پشت سر گذاشت. تنها می‌توان امید داشت، این رفتار جواب مناسبش را هم دریافت کند.

 

 

1248148

 

 

برمن در بحران

آلکساندر نوری هم زمان زیادی از حمایت فرانک باومان برخوردار بود و اجازه داشت در آرامش کار کند. اگر او اخراج شود، فقط و فقط به خاطر نتایج بد ورزشی است و نه زمان ناکافی نوری.

 

1248609

 

 

هامبورگ در خطر

در هامبورگ اوضاع کاملا متفاوت است. مربی، مارکوس گیسدل، از سران باشگاه فاصله گرفته و از سیاست‌های باشگاه در نقل و انتقالات شدیدا انتقاد کرده است: «با یک چنین فهرستی تقریبا روشن بود که اوضاع این گونه خواهد شد.»


این حمله ضرورتی نداشت و درست نبود. گیسدل به جای صرف انرژی در میان افکار عمومی باید خیلی زودتر از اینها سران باشگاه را هم وارد بازی می‌کرد و از آنها هم کمک می‌گرفت. درست مانند کاری که نوری و اشتوگر کردند.

دیدگاه‌ها