کد خبر : 1468920 | 29 مهر 1396 ساعت 12:50 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

مظاهری: با کمک هم از وضعیت کنونی خارج می‌شویم

دروازه بان ذوب آهن می گوید بعضی به دنبال حاشیه درست کردن برای تیمشان هستند.

مظاهری: با کمک هم از وضعیت کنونی خارج می‌شویم

محمد رشید مظاهری در گفت و گو با "ورزش سه"، درباره بازی روز گذشته تیمشان برابر پارس جنوبی جم گفت: واقعا نمی دانم درباره بازی چه بگویم، بازی را باختیم و همه ناراحت هستیم، مطمئن باشید این وضعیت ماندنی نیست و عروسی به کوچه ماهم می آید.

 


دروازه بان گچسارانی تیم ذوب آهن همچنین گفت: من باید یک موضوع را بگویم، بعضی ها بیرون از تیم هستند و اصلا از وضعیت تیم و تلاش بچه ها و کادرفنی با خبر نیستند، میگویند بازیکنان بی تعصب هستند و برای بازیکنان این وضعیت مهم نیست، این را آن ها بدانند که در مکتب ذوب آهن همگی با جان و دل بازی می کنند.

 

مظاهری ادامه داد: بعضی سوالاتی حاشیه ای می پرسند تا تیم وارد حاشیه شود، بازیکنان ما باید بدانند که اینجور سوالهای حاشیه ای، جواب ندارد. سال جام جهانی است و همه می خواهند بهترین باشند. آیا من دوست دارم گل بخورم؟ مرتضی دوست دارد گل نزند؟ وحید یا هر بازیکنی دوست دارند اشتباه کنند؟ قطعا اینگونه نیست، همه بازیکنان ما حرفه ای هستند و می دانند در این وضعیت چگونه باید برخورد کنند. بدخواهان ذوب آهن بدانند ما یک تیم هستیم که روزهای سخت زیادی دیده ایم و دوباره در کنارهم بلند می شویم.

دیدگاه‌ها