کد خبر : 1468935 | 29 مهر 1396 ساعت 13:29 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

هرسال با وعده وعید پیش می رویم

موسوی: سپیدرود روی غیرت نتیجه میگیرد

مدافع تیم فوتبال سپیدرود با گلزنی‌اش توانست تیمش را در نیمه اول بازی از شرایط بحرانی خارج کند.

موسوی: سپیدرود روی غیرت نتیجه میگیرد

هادی موسوی در مورد دیدار با پدیده به "ورزش سه" گفت: بازی خیلی خیلی سختی بود و می دانستیم پدیده خیلی خوب بازی می کند. نتیجه آنطوری که ما می خواستیم رقم خورد چون برایش تمرین کرده بودیم.
او در ادامه گفت: این اولین گلی بود که به ثمر رساندم و از ابتدای فصل  روی گلزنی تمرکز داشتم ولی شرایطش باید فراهم شود تا شما گلزنی کنید.


وی درباره متوقف کردن پدیده بعد از هفته‌های بدون شکستی می‌گوید: ما کاری به این نداریم که تیم حریف 5 هفته یا 10 هفته است برد یا مساوی داشته فقط می خواهیم که در بازی های داخل خانه امتیازات لازم را کسب کنیم و از خطر سقوط فرار کنیم و با حاشیه امنیت به ادامه لیگ فکر کنیم. به حریف و  شرایطی که دارد فکر نمی کنیم و فقط به دنبال این هستیم که آنچه حقمان است را به دست بیاوریم و بهترین بازی و نمایش را داشته باشیم.


مدافع سپیدرود درباره شرایط این تیم هم گفت: اگر قرار باشد با پیروزی و ارتقا رتبه مان بگوییم که سپیدرود شرایطش خوب خواهد شد چنین چیزی کمی دور از ذهن است. ما هنوز نه به آن شکل مالک  و نه دفتری داریم و از لحاظ حرفه ای به نظرم این درست نیست. شاید این صحبت ها به ضرر من شود اما باید گفته شود چون امکانات واقعا نداریم. برای سفر به شهرهای دیگر کادرفنی باید از این ور و آن ور پول جمع کند، اسپانسری تیم ندارد و هیچ ساختار باشگاهی ای نداریم و همین طور شرکت کردیم تا یک کاری باری به هر جهت انجام شود.


او ادامه داد: شاید یک ماه، دو ماه یا پنج ماه یا حتی امسال سپیدرود در لیگ برتر دوام بیاورد اما این قضیه در درازمدت به ساختار تیم هم آسیب خواهد زد. باید فکر اساسی شود و یک مالک بیاید و تیم را خصوصی کند تا بچه ها یک نفس راحت بکشند. اینطور نمی شود که هر سال با وعده و وعید جلو رفت ما از لیگ دو همین مشکل را تا لیگ برتر با خودمان یدک کشیدیم ولی اوضاع سروسامان نیافت و هیچ اتفاقی نیفتد. هتل ها همان هتل، مسافرت ها همان مسافرت ها و لباس ها همان است و هیچ اتفاق مثبت برای ما نیفتاد و تنها اتفاق خوب همین حضورمان در لیگ برتر و شناختمان در سطح اول فوتبال است.


موسوی پیش‌بینی در خصوص نتیجه‌گیری‌شان در آینده را اینطور توضیح می‌دهد: نمی توان آینده را پیش بینی کرد اما این چیزی که می بینیم نشان از آن است که آینده تاریکی را برای سپیدرود پیش بینی می شود چون این تیم همانطور که گفتم در حال حاضر دست چند نفر می چرخد و در بلندمدت هیچ برنامه ای برای این تیم تبیین نشده است. سپیدرود روی بومی گرایی و غیرتش نتیجه می گیرد و به خاطر هم استانی هایشان اینطور دل می دهند و پا به میدان می گذارند. مطمئنا اینطوری هیچ آینده خوبی برای سپیدرود رقم نخواهد خورد چون نه باشگاهی، نه حامی و نه مالکی هیچ و هیچ بالای سر این تیم نیست.

دیدگاه‌ها