کد خبر : 1468953 | 29 مهر 1396 ساعت 14:33 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

نسبت به فوتبالی که بازی می‌کنیم نتیجه نمی‌گیریم

جعفری: انتهای فصل سهمیه می‌گیریم

حسن جعفری می گوید که کسب 4 امتیاز از 2 بازی گذشته نشان می دهد که سپاهان روند رو به رشد خود را آغاز کرده است.

جعفری: انتهای فصل سهمیه می‌گیریم

حسن جعفری مدافع راست تیم سپاهان در مورد دیدار برابر گسترش فولاد تبریز و تساوی برابر این تیم به "ورزش سه" گفت: وقتی سیاه جامگان را بردیم، برای کسب پیروزی به تبریز رفتیم و دنبال این بودیم که با نتیجه خوب بازی را ببریم ولی لیگ ما با سه وقفه روبرو بوده که بعد از آن نتایج برای ما خوب رقم نخورده است. البته اشکال از خودمان است و توپ هایمان داخل گل نمی رود. فقط هم مقصر مهاجمان ما نیستند و ما مدافعین هم برخی موقعیت های خوب را با بی دقتی از دست داده ایم. واقعا نسبت به فوتبالی که بازی می کنیم، نتیجه نمی گیریم؛ همه چیز خوب است و فقط گل نمی زنیم.


مدافع راست تیم سپاهان در مورد گل نخوردن این تیم طی دو دیدار گذشته ادامه می دهد: دو بازی است که گل نخوردیم و روی این موضوع در تمرینات کار کرده ایم. تیم که گل نخورد، می داند که حداقل یک امتیاز می گیرد، اما تیم هایی که بالای جدول هستند آمار گلزنی خوبی دارند. به عنوان یک مدافع وقتی تیمت جلو است، اعتماد به نفس خاصی به آدم تزریق می شود ولی وقتی توپ ها گل نمی شود، آدم استرس می گیرد. اما ما فوتبال خوبی بازی می کنیم و خیلی امیدواریم.


مدافع فصل گذشته پدیده در مورد انتقاداتی که این روزها مطرح می شود، اظهار داشت: در 10 بازی گذشته اگر یک مقدار خوش شانس بودیم، الان 5،6 امتیاز بیشتر داشتیم و کسی هم انتقاد نمی کرد. مطمئنا اوضاع درست می شود، اما از این به بعد باید سیر صعودی داشته باشیم. در دو بازی گذشته 4 امتیاز گرفتیم که خوب است، اما چون امتیازات دیدارهای قبلی را از دست دادیم، باید به همین روند ادامه بدهیم تا شرایطمان بهتر شود.


جعفری با اشاره به جایگاه سپاهان در فوتبال کشور توضیح داد: همه تلاش می کنیم تا زودتر از این وضعیت خارج شویم. خودمان و خانواده هایمان هم با این شرایط اذیت می شویم. سپاهان باشگاه بزرگی است و پوشیدن پیراهن آن افتخار است. در ادامه فصل 20 بازی دیگر داریم و با این شرایطی که در تیم داریم، مطمئنا در پایان فصل بین 3،4 تیم برتر لیگ خواهیم بود، مگر اینکه خیلی بدشانس باشیم.

دیدگاه‌ها