کد خبر : 1468973 | 29 مهر 1396 ساعت 15:45 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

برادران: هیچ گره ترافیکی در شهر مشهد نداشتیم؛

هواداران سیاه‌‎جامگان از باخت ناراحت نشدند

رئیس هیئت فوتبال استان خراسان رضوی می گوید که با تمام فراز و نشیب های چند ماه اخیر اولین دیدار رسمی در ورزشگاه امام رضا بدون هیچ مشکلی برگزار شده است.

هواداران سیاه‌‎جامگان از باخت ناراحت نشدند

محمد مهدی برادران رئیس هیئت فوتبال استان خراسان رضوی در مورد برگزاری اولین دیدار در ورزشگاه امام رضا به خبرنگار "ورزش سه" گفت: بعد از ماه ها فراز و نشیب با اینکه تا چند ساعت پیش از برگزاری بازی هم نگرانی هایی در مورد لغو بازی وجود داشت، اولین بازی لیگ برتر را برگزار کردیم و خدا را شکر هیچ مشکلی هم وجود نداشت.


وی ادامه می دهد: ما توسط عوامل آستان قدس، هیئت فوتبال، باشگاه سیاه جامگان و از همه مهم تر کانون هواداران سیاه جامگان شرایط برگزاری یک بازی زیبا را فراهم کردیم. 12 هزار و 300 نفر در ورزشگاه حاضر شدند، در شرایطی که اگر این بازی در ورزشگاه ثامن برگزار می شد، بیشتر از 1000 نفر هم نمی آمدند.


برادران در ادامه با اشاره به رفتار خوب هواداران مشهدی در طول بازی علیرغم شکست تیمشان افزود: نکته مهم دیگر این بازی این بود که اگرچه نتیجه بازی برای هواداران سیاه جامگان تلخ بود، اما تا آخرین لحظه تیم خود را تشویق کردند و به حاشیه نرفتند. هواداران می گفتند چون بازی زیبا دیدیم، باخت خیلی برایمان تلخ نبود، چون احساس می کردند از پتانسیل خوبی برخوردار شده اند. اگر این باخت در ثامن اتفاق می افتاد، هواداران دو  معضل داشتند؛ یکی باخت تیم محبوبشان و دیگر اینکه باید راه زیادی را برمی گشتند و رنج این راه را تحمل می کردند. ورزشگاه امام رضا به گونه ای طراحی شده که موج تشویق را ایجاد می کند.


رئیس هیئت فوتبال استان خراسان با اشاره به امکانات ورزشگاه امام رضا در مقایسه با ورزشگاه ثامن ادامه داد: اینجا 2 اسکوربورد بزرگ داریم که در طول بازی و بین نیمه هم کلیپ های خوبی با نظر آستان قدس پخش شد ولی در ورزشگاه ثامن یک اسکوربورد هم نداریم. بعد از بازی هم یک قرعه کشی داشتیم که اسم 5 نفر با مساعدت مالی هیئت فوتبال برای سفر به کربلا انتخاب شد تا جو معنوی ورزشگاه بیشتر هم بشود.


رئیس هیئت فوتبال استان خراسان در خصوص اینکه آیا مشکل ترافیکی در این بازی ایجاد شد یا خیر، عنوان کرد: ترافیک که همیشه در این ساعت وجود دارد ولی هیچ گره ترافیکی نداشتیم، چون هواداران هم رعایت کرده بودند و بسیاری از آنها با وسائل عمومی آمده بودند یا ماشین های خود را دور از ورزشگاه پارک کرده بودند. خیلی از هواداران هم بدون ماشین و با پای پیاده به ورزشگاه آمدند.
برادران در پایان و در مورد اینکه آیا شرایط برای بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس هم در این ورزشگاه مقابل نمایندگاه مشهد فراهم می شود یا خیر افزود: بازی بعدی که طبق برنامه در ورزشگاه امام رضا برگزار می شود، پدیده در مقابل فولادخوزستان است.به ما اعلام شده برای برگزاری بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه امام رضا ظرفیت وجود ندارد و ما هم موافق هستیم، چون ورزشگاه ثامن 25 هزار نفر ظرفیت دارد و ورزشگاه ثامن 35 هزار نفر. ضمن اینکه بسیاری از هواداران مشهدی می خواهند بازی برابر استقلال و پرسپولیس را ببینند و ما هم نمی خواهیم ورزشگاه ثامن که یکی از زیرساخت های شهر مشهد است، بدون استفاده باقی بماند.


وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا هواداران در جایگاه های مشخص شده مستقر شدند یا خیر، اظهار داشت: هنوز نه ولی برنامه های ما در آینده این است که هواداران در جایگاه های مشخص شده مستقر شوند. طی این مدت هم 150 نیروی ورزشگاه با حضور نماینده AFC آموزش داده شدند.

دیدگاه‌ها