کد خبر : 1468993 | 29 مهر 1396 ساعت 16:38 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

فرقانی: کمالوند مرد روزهای سخت است

با حمایت هواداران، نفت آبادان در حذفی صعود می‌کند

مدیراجرایی باشگاه نفت آبادان نسبت به امکانات ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد ابراز رضایت کرد.

با حمایت هواداران، نفت آبادان در حذفی صعود می‌کند

مهران فرقانی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره برگزاری دیدار سیاه‌جامگان و نفت آبادان در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد عنوان کرد: از مسئولان برگزاری مسابقه مشهد تشکر می‌کنم. ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد امکانات خوبی دارند. کاش شرایطی مهیا شود که در همه استان‌ها یک ورزشگاه اینچنینی داشته باشیم. قطعا اگر اینطور باشد، کیفیت مسابقات فوتبال بالا می‌رود.


وی ادامه داد: تیم ما در بازی با سیاه‌جامگان عملکرد خوبی داشت. بازی درگیرانه و خوبی را انجام دادیم. با اینکه داور 25 دقیقه تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار داشت اما نیمه دوم شرایط خوب شد و ما نیز توانستیم بازی خوبی انجام دهیم. فراز کمالوند بعد از اینکه کرار جاسم مصدوم شد و زمین را ترک کرد، نشان داد مرد روزهای سخت است و با به زمین فرستادن حسین ساکی شرایط را برگرداند.


مدیراجرایی باشگاه نفت آبادان درباره اعتراض اعضای سیاه‌جامگان به پنالتی تاکید کرد:‌پنالتی قطعا درست بود. خطا داخل محوطه اتفاق افتاد و مشکلی وجود نداشت.


فرقانی همچنین گفت:‌ با این 3 امتیاز بازیکنان ما به خودباوری رسیدند. فکر می‌کنم تیم ما کاملا پوست انداخته و بازیکنان می‌دانند که هر بازی برایمان حکم فینال دارد. با روحیه‌ای خوب روز پنجشنبه به مصاف داماش گیلان می‌رویم. این تیم که مربی خوبی به نام وحید رضایی دارد، را دست کم نمی‌گیریم و با تمام قدرت برای صعود به دور بعدی تلاش می‌کنیم.


وی در پایان افزود: از همه هواداران نفت آبادان می‌خواهم که روز پنجشنبه تیم‌شان را تنها نگذارند تا بتوانیم یکی از 8 تیم صعودکننده در جام حذفی باشیم. قطعا با حمایت هواداران می‌توانیم روز خوبی را پشت سر بگذاریم.

دیدگاه‌ها