کد خبر : 1468995 | 29 مهر 1396 ساعت 16:43 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

جودوی ایران ایپون شد؛

سرمربی تیم ملی جودو سرپرست شد

با اینکه محمد منصوری ماه قبل از سوی رئیس فدراسیون جودو به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان منصوب شده بود، حالا به عنوان سرپرست جوانان هم همراه تیم ملی در کرواسی به سر می برد.

سرمربی تیم ملی جودو سرپرست شد

به گزارش "ورزش سه"، در روز پایانی رقابت‌های جودوی جوانان جهان در زاگرب کرواسی، علی پرهیزگار در وزن 100- کیلوگرم   در نخستین گام برابر نماینده اتریش به میدان رفت و در مدت زمان یک دقیقه ایپون شد و با این شکست از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.


حمیدرضا ملک‌زاده هم در وزن 100+ کیلوگرم به عنوان آخرین نماینده ایران به روی تاتامی رفت و در نخستین مسابقه جودوکاری از کشور آمریکا را از پیش رو برداشت اما در دومین دیدار در ثانیه 49 مسابقه برابر نماینده هلند ضربه فنی شد و این جودوکار کشورمان هم از گردونه این رقابت ها کنار رفت تا سبد ناکامی های تیم ملی جودوی کشورمان کامل شود. پیش از این جعفر فیروزآبادی در وزن 60-، علیرضا خجسته در وزن 66-،جوادمرادی در وزن 81- و قاسم باغچقی در وزن 90- کیلوگرم با شکست مقابل رقبا از دور رقابت‌ها کنار رفته بودند.


هر 6 جودوکار تیم ملی ایران با شکست مقابل رقبای خود از دور رقابت ها حذف شدند تا یکی از ضعیف ترین عملکردهای این تیم در مسابقات باشد. نکته جالب توجه این است که محمد منصوری ماه قبل از سوی رئیس فدراسیون جودو به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان منصوب شد و حالا به عنوان سرپرست به این رقابت ها اعزام شد.

 

دیدگاه‌ها