کد خبر : 1469025 | 29 مهر 1396 ساعت 18:00 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

حذف مدافع عنوان قهرمانی (عکس)

تیم نفت تهران در اولین مرحله از رقابت های جام حذفی برابر پرسپولیس قرار گرفت و مطابق انتظارات از مسابقات کنار رفت.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از اتفاقات عجیب فصل گذشته فوتبال ایران قهرمانی نفت تهران در جام حذفی بود؛ تیمی که مانند امسال از مشکلات مالی زیادی رنج می برد ولی به پشتوانه سرمربی خود علی دایی گام به گام در مسابقات جام حذفی پیش رفت و با کنار زدن تیم های نامداری نظیر استقلال و سپاهان به فینال مسابقات راه یافت و در فینال هم موفق به شکست تراکتورسازی تبریز شد و جام قهرمانی را بالای سر برد.


اما نفت تهران در فصل جدید از روند خوب چند ساله گذشته خود فاصله زیادی پیدا کرده و روز به روز نیز شرایط این تیم عجیب تر می شود.


نفتی ها که تاکنون 4 بار درخشان و کریمی را به عنوان مربی خود دیده اند، امروز با سرمربیگری درخشان برابر پرسپولیسی قرار گرفتند که طی ماه های اخیر دو بار در سوپرجام و لیگ برتر برابر آنها شکست خورده بودند و امروز کار سختی برای حضور در مرحله بعدی مسابقات و دفاع از عنوان قهرمانی خود در سال گذشته داشتند. در نهایت هم همانطور که انتظار می رفت، شاگردان برانکو ایوانکوویچ در یک بازی بی دردسر موفق شدند با 2 گل قهرمان فصل گذشته رقابت های جام حذفی را از پیش رو بردارند و ماجراجویی خود در جام حذفی را آغاز کنند.


شاگردان درخشان کمتر از دو ماه دیگر به عنوان نماینده ایران باید در مسابقات فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کنند و با این شرایط کار سختی پیش رو خواهند داشت.

 

1248704

 

 

دیدگاه‌ها