کد خبر : 1469042 | 29 مهر 1396 ساعت 18:17 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

هادرسفیلد 2 - 1 یونایتد؛ اولین شکست فصل شیاطین

هادرسفیلد موفق شد در خانه خود با نتیجه 1-2 یونایتد را مغلوب کند.

هادرسفیلد 2 - 1 یونایتد؛ اولین شکست فصل شیاطین

 

به گزارش "ورزش سه"، بازی با برتری یونایتد آغاز شد و این تیم در دقیقه 8 و روی همکاری ماتیچ و لوکاکو می توانست به گل برسد اما ضربه مهاجم بلژیکی توسط لاسل مهار شد.

 

اما بعد از گذشت دقایقی بدون موقعیت این هادرسفیلد بود که به گل رسید. روی حمله همه جانبه تیم میزبان ابتدا دخیا موفق شد به زیبایی ضربه بازیکنان میزبان را دفع کند اما در ریباند موی در محوطه صاحب فرصت شد و با ضربه ای دقیق گل اول را به ثمر رساند.

 

 

1248685

 

 

اما در دقیقه 33 هادرسفیلد در عین ناباوری به گل دوم رسید. تعلل عجیب لیندلوف باعث شد تا دپویتره در موقعیت تک به تک قرار گرفته و با گذشتن از سد دخیا تیمش را با 2 گل پیش اندازد.

 

 

1248687

 

 

در ادامه یونایتد بعد از دریافت 2 گل سراپا حمله شد و در ادامه موفق به خلق چند موقعیت نصفه و نیمه نیز شد که البته هیچ کدام جدی نبودند تا در نهایت 45 دقیقه اول با 2 گل برتری هادرسفیلد به اتمام برسد.

 

با شروع نیمه دوم یونایتد حملات خود را شدت بخشید و در همان ابتدا می توانست روی همکاری راشفورد و لینگارد به گل برسد که این اتفاق رخ نداد.

 

در دقیقه 59 و روی پاس راشفورد، هررا فرصت خوبی برای کم کردن اختلاف داشت اما ضربه آرام این هافبک اسپانیایی در اختیار لاسل قرار گرفت.

 

در دقیقه 69 و روی پاس راشفورد، لوکاکو فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما نتوانست ضربه آخر را به خوبی روانه دروازه کند.

 

در دقیقه 75 شیاطین سرخ در آستانه جبران یکی از گل ها بودند اما ضربه سر میخیتاریان در نزدیکی دروازه با عکس العمل زیبای لاسل همراه بود.

 

 

1248718

 

 

اما بالاخره در دقیقه 77 و روی ارسال لوکامو، راشفورد موفق شد با یک ضربه سر دقیق گلزنی کرده و اختلاف را به حداقل برساند. در دقیقه 90 و روی اشتباه عجیب دخیا هادرسفیلد در آستانه زدن گل سوم بود که مدافعان یونایتد مانع آن شدند.

 

در ادامه نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا هادرسفیلد در خانه خود با نتیجه 1-2 یونایتد را مغلوب کند.
 

دیدگاه‌ها