کد خبر : 1469071 | 29 مهر 1396 ساعت 19:11 | 74.2K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای سایت HITC؛

رضایت سلتیک از عدم استخدام سردار آزمون

به نظر می رسد مسئولان سلتیک از اینکه در تابستان سردار آزمون را به خدمت نگرفتند راضی باشند.

رضایت سلتیک از عدم استخدام سردار آزمون

 

به گزارش "ورزش سه"، در ماه اکتبر اخباری در مورد تمایل برندان راجرز سرمربی سلتیک برای جذب سردار آزمون، مهاجمی که به زلاتان ایران معروف است وجود داشت اما روبین کازان 10 میلیون پوند برای فروش این مهاجم درخواست کرد که از گران ترین خرید این باشگاه یعنی جان هارتسون نیز 4 میلیون پوند گران تر بود.

 

 

1248741

 

 

وب سایت hitc در گزارشی اذعان داشت با بررسی شرایط سردار در فصل جاری در می یابیم که این بازیکن راه درازی تا دستیابی به ارزش 10 میلیون پوندی دارد. سردار در 12 بازی فصل جاری برای روبین کازان هرگز موفق به گلزنی نشده که بدترین رکورد او از سال 2015 و دوران حضور قرضی در روستوف است.

 

سردار گرچه در فصل گذشته موفق شد در لیگ قهرمانان برابر تیم های بزرگی از جمله بایرن مونیخ و اتلتیکومادرید گلزنی کند اما حالا در باز کردن دروازه رقبا در لیگ داخلی روسیه ناکام مانده است.

 

در کل سردار آزمون از سال 2012 که از ایران به فوتبال روسیه مهاجرت کرد در 89 بازی موفق به زدن 23 گل شده است و این در حالیست که اودیونه ادوارد مهاجمی که بعد از پایان شایعات در مورد سردار راهی سلتیک شد اگرچه هنوز نمایش فوق العاده ای نداشته اما حداقل مبلغ 10 میلیون پوند نیز برای این تیم خرج در پی نداشته است.

دیدگاه‌ها