کد خبر : 1469082 | 29 مهر 1396 ساعت 19:41 | 48K بازدید | 0 دیدگاه

مهرداد محمدی خارج از دید ! (عکس)

مهرداد محمدی مهاجم تیم سپاهان در ده هفته‌‎ای که از رقابت های لیگ برتر گذشته، هنوز نتوانسته اعتماد کرانچار را جلب کند و روز به روز شرایط برای او سخت تر می شود.

به گزارش "ورزش سه"، محمدی در دو دیدار ابتدایی فصل برابر سایپا و پدیده بازیکن مورد اعتماد کرانچار بود و در هر دو بازی 90 دقیقه بازی کرد؛ اما نتایج بد سپاهان در ادامه باعث شد تا محمدی  رفته رفته به یکی از گزینه های تعویض کرانچار بدل شد.


محمدی در سه دیدار برابر فولادخوزستان، نفت تهران و پرسپولیس زودتر از چیزی که انتظارش را داشت، تعویض شد و دو دیدار آخر سپاهان جایی در اندیشه های کرانچار نداشت.


بهترین نمایش مهرداد محمدی در این فصل دربی اصفهان بوده که با شوت زیبایی که به سمت دروازه زد، پایه گذار گل اول طلایی پوشان شد؛ اما محمدی حالا جای خود را در ترکیب اصلی تیم از دست رفته می بیند و کار سختی برای بازگشت پیش رو دارد.


بازیکنی که امروز و با تعطیلاتی که کرانچار در اختیار بازیکنان تیم قرار داده به همراه برادر خود در ورزشگاه کارگران حاضر شد و به تماشای دیدار این تیم برابر شهرداری ماهشهر پرداخت؛ دوقلوهایی که دو سال پیش در راه آهن هم بازی بودند و به عنوان دو استعداد فوتبال کشور از آنها یاد می شد؛ حالا میلاد به یکی از لژیونرهای موفق کشور در روسیه تبدیل شده؛ ولی مهرداد که فصل گذشته روزهای خوب سپاهان با درخشش او رقم خورد، کار سختی برای بازگشت به اندیشه های کرانچار دارد که بر تطبیق بازیکنان با تاکتیک تیم بیشتر از توانایی های فردی آنها تاکید دارد.

 


عکس از امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها