کد خبر : 1469093 | 29 مهر 1396 ساعت 21:50 | 19.9K بازدید | 0 دیدگاه

هامبورگ 0 - 1 بایرن؛ طوفان هاینکس ادامه دارد!

بایرن در روزی که موقعیت های فراوانی را از دست داد، با یک گل هامبورگ را مغلوب کرد تا به علت تفاصل در رده دوم قرار گیرد.

هامبورگ 0 - 1 بایرن؛ طوفان هاینکس ادامه دارد!

 

به گزارش "ورزش سه"، بازی با برتری بایرن آغاز شد و این تیم می توانست در دقیقه 11 و روی حرکت دیدنی روبن به گل برسد؛ اما ضربه او راهی به دروازه نیافت.

 

چند دقیقه بعد و این بار روی پاس کومان، روبن یک بار دیگر در محوطه صاحب موقعیت شد؛ اما این بار نیز ضربه روبن به تور کنار دروازه هامبورگ برخورد کرد.

 

 

1248764

 

 

در ادامه هامبورگ تلاش زیادی برای در دست گرفتن جریان بازی داشت؛ اما قادر به خلق موقعیت حساس روی دروازه بایرن نبود؛ البته اخراج یانگ در دقیقه 39 باعث شد تا کار برای میزبان در نیمه دوم دشوار شود.

 

با شروع نیمه دوم و بر خلاف تصورات، این هامبورگ بود که می توانست با ضربه سر هان در دقیقه 47 به گل برسد که این اتفاق رخ نداد.

 

اما در دقیقه 52 بایرن بالاخره به گل رسید. با پاس زمینی مولر، تولیسو در گوشه محوطه صاحب موقعیت شد و با ضربه ای دقیق موفق شد گل اول تیم هاینکس را به ثمر برساند.

 

 

1248765

 

 

در دقیقه 58 لواندوفسکی در موقعیت تک به تک می توانست زننده گل دوم بایرن باشد؛ اما ضربه او راهی به دروازه نیافت.

 

در دقیقه 65 کومان شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد؛ اما ضربه این ستاره جوان راهی به دروازه هامبورگ نیافت.

 

دقایقی بعد تیاگو از فاصله ای زیاد می توانست گل دوم بایرن را به ثمر برساند؛ اما ضربه زیبای او به دیرک دروازه هامبورگ برخورد کرد. در دقیقه 79 ارسال خوب از روبن با ضربه سر مت هوملس همراه بود که با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

در دقیقه 83 این بار ضربه تولیسو به دیرک دروازه هامبورگ برخورد کرد تا بدشانسی این تیم تکمیل شود. در ادامه و علیرغم حملات زیاد بایرن اتفاقی رخ نداد تا تیم هاینکس با همان یک گل هامبورگ را مغلوب کند.

دیدگاه‌ها