کد خبر : 1469139 | 30 مهر 1396 ساعت 09:31 | 33.1K بازدید | 1 دیدگاه

بعد از رویارویی با پاناما در وین اتریش

ایران – اوکراین؛ 23 آبان در کیف

بعد از این که فدراسیون فوتبال پاناما از قطعی شدن دیدار دوستانه با ایران در اتریش خبر داد حالا دومین بازی تدارکاتی ملی پوشان در فیفادی نوامبر 2017 هم قطعی شد.

ایران – اوکراین؛ 23 آبان در کیف

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که انتقادها از مشخص نشدن حریفان تدارکاتی ایران در بازی های دوستانه ماه نوامبر به اوج خود رسیده بود آن هم در شرایطی که سایر رقبای آسیایی صعود کرده به جام جهانی روسیه بازی های بزرگی برای خود تدارک دیده بودند به یکباره اعلام شد پاناما به عنوان اولین حریف تدارکاتی تیم ملی در اردوی اروپایی به مصاف شاگردان کی روش خواهد رفت.


پیرو این خبر نزدیکان فدراسیون فوتبال از مذاکره با چند تیم مطرح اروپایی برای دومین بازی هم پرده برداشتند که در ابتدا از صربستان، بوسنی هرزگوین و یکی دو کشور دیگر به عنوان گزینه های اصلی صحبت شد اما در گیر و دار همین گمانه زنی ها مشخص شد حریف اروپایی تیم ملی ایران در نوامبر کشور اوکراین است که از راهیابی به جام جهانی در آخرین گام بازماند.


بنا به اعلام برخی محافل خبری براساس مذاکرات انجام شده میان فدراسیون فوتبال ایران و اوکراین دو تیم روز 23 آبان ماه جاری در شهر کیف به مصاف هم می روند تا به این ترتیب ملی پوشان با حریفی اروپایی و نسبتا سرشناس هم روبرو شوند.

دیدگاه‌ها