کد خبر : 1469144 | 30 مهر 1396 ساعت 09:38 | 49.8K بازدید | 0 دیدگاه

سهراب ۲۴۰ کیلوگرم را هم بالای سر برد

در انتظار یک رکوردشکنی خارق العاده در آمریکا

رکوردهای ملی پوش دسته ۹۴ کیلوگرم ایران در تمرینات امیدواری زیادی در میان اعضای تیم به وجود آورده است.

در انتظار یک رکوردشکنی خارق العاده در آمریکا

 

به گزارش "ورزش سه"، سهراب مرادی،‌ وزنه بردار دسته ۹۴ کیلوگرم ایران که بعد از چند سال محرومیت به دلیل استفاده از مواد نیروزا در المپیک ۲۰۱۶ بازگشت باشکوهی به روی تخته داشت، این روزها خودش را برای حضور در مسابقات جهانی ۲۰۱۷ آمریکا آماده می کند.


دارنده مدال طلای المپیک ریو در بازی های داخل سالن آسیا توانست با ۴۱۳ کیلوگرم در مجموع رکوردشکنی کرده و نام خود را در جدول رکوردهای وزنه برداری جهان ثبت کند.


او حالا به همراه سایر وزنه برداران خود  را در بابلسر آماده مسابقات جهانی آمریکا می کند. سهراب مرادی در رکوردگیری های داخلی تیم ملی توانسته وزنه های سنگینی را بالای سر ببرد که این مساله با واکنش سایت های خارجی هم همراه بوده است.


در شرایطی که با توجه به غیبت ۹ کشور در مسابقات جهانی ۲۰۱۷ در آذرماه سال جاری به نظر نمی رسد سهراب کار سختی برای رسیدن به مدال طلا داشته باشد، باید در انتظار یک رکوردشکنی جدید این وزنه بردار باشیم.


انتشار فیلم هایی از اردوی تیم ملی وزنه برداری نشان می دهد که سهراب مرادی وزنه ۲۴۰ کیلوگرمی که ۸ کیلوگرم بیشتر از رکورد دوضرب جهان است را هم بالای سر برده است. این اتفاق که با تشویق و تعجب اعضای تیم ملی همراه بوده، چند باری در اردوهای تیم ملی تکرار شده است.


در صورتی که وزنه بردار ایرانی بتواند روی تخته مسابقات جهانی ۲۰۱۷ هم این رکورد را تکرار کند، قطعا به رکوردی دست نیافتنی و خارق العاده می رسد که شاید تا سال ها شکسته نشود.


به هر حال باید نشست و دید که همه چیز برای سهراب تا یک ماه آینده خوب پیش می رود یا اتفاق دیگری در راه است.

 

رکوردشکنی سهراب مرادی در تمرینات تیم ملی وزنه برداری

 

1248821

 

1248822

 

1248823

دیدگاه‌ها