کد خبر : 1469160 | 30 مهر 1396 ساعت 11:08 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

تور آسیایی والیبال ساحلی اندونزی

جایگاه چهارمی قاره کهن به ایران رسید

تیم ملی الف والیبال ساحلی ایران با پذیرش شکست برابر قطر یک به عنوان چهارمی تور آسیایی اندونزی دست یافت.

جایگاه چهارمی قاره کهن به ایران رسید

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله نهایی تور آسیایی اندونزی امروز (یکشنبه) با برگزاری دو دیدار پیگیری می شود.


تیم ملی الف والیبال ساحلی ایران (رحمان رئوفی – بهمن سالمی) در دیدار رده بندی این مرحله به مصاف قطر یک (جفرسون سانتوس – جولیو سزار) رفت و در دیداری دیدنی و سنگین دو بر یک مغلوب حریف شد.


ملی پوشان کشورمان در ست نخست این مسابقه 21 بر 15 به پیروزی رسیدند اما در ست های دوم و سوم با امتیاز مشابه 23 بر 21 مغلوب حریف قدرتمند خود شدند و به عنوان چهارمی در پنجمین و آخرین تور آسیایی سال 2017 اکتفا کردند.


تیم قطر یک عناوین مختلفی در جهان از جمله قهرمانی در تور جهانی کیش را در پرونده کاری خود دارد.


دیدار نهایی این رقابت ها از ساعت 12 و 30 دقیقه امروز برگزار می شود و تیم های اندونزی و قطر دو برای کسب مقام قهرمانی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.


رقابت‌های جدول اصلی تور آسیایی اندونزی از پنج شنبه هفته پیش با حضور 24 تیم در هشت گروه مقدماتی در شهر پالمبانگ میرن آغاز شد. تیم ملی الف والیبال ساحلی ایران در دور مقدماتی موفق به شکست عمان و هنگ کنگ شد و به عنوان صدرنشین راهی مرحله حذفی شد.


ملی پوشان ایران در مرحله نخست حذفی نیز قزاقستان ب را از پیش رو برداشتند و در دومین جدال استرالیا را شکست دادند تا به جمع چهار تیم برتر این رقابت ها صعود کنند. سالمی و رئوفی در مرحله نیمه نهایی مغلوب اندونزی شدند تا حریف قطر یک در دیدار رده بندی شوند.


تیم ملی ب والیبال ساحلی ایران (آق محمد سلاق – عبدالحامد میرزاعلی) نیز که در گروه هفتم دور مقدماتی با تیم های استرالیا یک (دورانت _ برانت) و ژاپن یک (تاکاهاشی _ شیراتوری) همگروه بود، مغلوب حریفان شد و از دور رقابت ها کنار رفت.


رضا نائینی به عنوان مربی و فریدون الهامی به عنوان سرپرست ملی پوشان را در این رقابت‌ها همراهی کردند.

دیدگاه‌ها