کد خبر : 1469184 | 30 مهر 1396 ساعت 12:52 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

مرادی: برخی از موفقیت فدراسیون ناراحت هستند

واکنش تند رییس وزنه برداری به شایعه استعفا

رییس فدراسیون وزنه برداری به شایعه استعفای خود که امروز مطرح شده، واکنش نشان داد.

واکنش تند رییس وزنه برداری به شایعه استعفا

علی مرادی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره شایعه استعفای او که از وزیر ورزش هم سوال شده، اظهار داشت: من هم از رسانه ها این شایعه را شنیدم که واقعا برایم عجیب بود. افتخارات وزنه برداری برای برخی افراد که خوشایند نیست. ما کارهای زیادی داریم و در آستانه مسابقات قهرمانی بزرگسالان جهان به دنبال موفقیت های بیشتری هستیم.


وی افزود: امثال سهراب مرادی و سعید علی حسینی که مدتها به خاطر محرومیت از تیم ملی دور بودند، این روزها به وزنه برداری بازگشته اند و برای کشورشان افتخارآفرینی می کنند. این نفرات قبلا هم با کم لطفی هایی روبه رو شده بودند و الان بازگشتشان هم باعث ناراحتی برخی افراد شده است.


رییس فدراسیون وزنه برداری تصریح کرد: این افراد همان هایی هستند که چنین شایعاتی را راه می اندازند. فدراسیون مسیر خوبی را می رود و به این قطار در حال حرکت طبیعی است که سنگ اندازی شود. ما در بخش بانوان،‌ نوجوانان و جوانان و حتی عشایری و روستایی کارهایی داریم که در حال انجام است.


مرادی در پایان درباره آخرین وضعیت اردوی تیم ملی بزرگسالان در بابلسر گفت: این هفته رکوردگیری نهایی انجام می شود و با خط خوردن یک نفر، ۱۰ وزنه بردار در لیست نهایی برای اعلام به فدراسیون جهانی در اردو می مانند. ما تا روز آخر می توانیم لیست ۸ نفره را تغییر دهیم و احتمالا ۲ نفر بعد در روزهای آخر از اردوی تیم ملی کنار می روند.

دیدگاه‌ها