کد خبر : 1469288 | 30 مهر 1396 ساعت 18:31 | 32.8K بازدید | 0 دیدگاه

شگفتی‌سازی دسته یکی‌ها در جام حذفی ادامه دارد؟

تیم های لیگ یکی، امید زیادی دارند تا شگفتی خود را در جام حذفی ادامه بدهند.

شگفتی‌سازی دسته یکی‌ها در جام حذفی ادامه دارد؟

به گزارش "ورزش سه"، مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با پیروزی استقلال برابر نساجی دسته یکی آغاز شد و روزهای پنجشنبه و جمعه با برگزاری 6 دیدار ادامه پیدا خواهد کرد.


در این دیدارها، 4 تقابل تیم های لیگ برتری و لیگ یکی برگزار می شود؛ تیم های لیگ یکی در مرحله قبلی با حذف سپیدرود، پیکان، سایپا، ذوب آهن و فولاد خوزستان عملکرد درخشانی داشتند و حالا تلاش می کنند تا در این مرحله نیز با ادامه شگفتی سازی خود به جمع هشت تیم برتر راه پیدا کنند.


تراکتورسازی روز پنجشنبه در تبریز میزبان فجرسپاسی شیراز است و ملوان بندرانزلی بعد از حذف سپیدرود، این بار در تختی انزلی به مصاف استقلال خوزستان بحران زده می رود.


خونه به خونه برابر سیاه جامگان در مشهد به میدان خواهد رفت و امید زیادی دارد تا این تیم لیگ برتری را از دور مسابقات حذف کند. گسترش فولاد دیگر تیم لیگ برتری نیز در دیداری خانگی برابر اکسین البرز شگفتی ساز قرار خواهد گرفت تا چهارمین تقابل تیم های لیگ برتری و لیگ یکی شکل بگیرد.


پرسپولیس نیز در این مرحله باید به مصاف بادران برود که البته تاریخ این دیدار هنوز مشخص نیست.


دو تقابل دیگر این مرحله میان ایران جوان بوشهر و گل ابریشم و نفت آبادان و داماش گیلان برگزار می شود تا هشت تیم مرحله یک چهارم نهایی مشخص شوند.

دیدگاه‌ها