کد خبر : 1469342 | 01 آبان 1396 ساعت 09:41 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

الکس نوری: مجبوریم نتایج خوبی به دست بیاوریم

دیدار قعرنشینان بوندسلیگا گلی دربرنداشت؛ نتیجه‌ای که اوضاع را برای برمن و آلکساندر نوری، سرمربی ایرانی‌تبار این تیم بیش از پیش پیچیده می‌کند.

الکس نوری: مجبوریم نتایج خوبی به دست بیاوریم

به گزارش "ورزش سه"، کلن، قعرنشین بوندسلیگا در هفته نهم این رقابت میزبان وردربرمن، دیگر تیم فانوس به دست جدول بود و در حالی که دو تیم مدت‌هاست چشم به راه برد و پیروزی هستند، بازی را با تساوی بدون گل به پایان رساندند. نتیجه‌ای که با توجه به وضع دو تیم در جدول برایشان شکست به شمار می‌آید و شرایط پتر اشتوگر و آلکساندر نوری را دشوارتر از همیشه می‌کند.
نوری در پایان بازی گفت:" بدیهی است که بی‌چون و چرا خواهان برد بودیم و به همین خاطر از نتیجه ناراضی و ناراحت هستیم. باید بیشتر کار کنیم و مجبوریم نتایج خوبی را به دست بیاوریم. بازی چهارشنبه در جام حذفی بهترین فرصت برای این کار است." برمن چهارشنبه شب در جام حذفی آلمان باید برابر هوفنهایم به میدان برود.

 

1249027

 


مارکو بوده، بازیکن سال‌های پیش برمن و رئیس کنونی هیات‌مدیره این باشگاه پیش از بازی یکشنبه شب گفته بود:‌" بحث‌ها درباره این که این بازی شاید آخرین حضور نوری روی نیمکت تیم ما باشد، برای ما مطرح نیست. این بازی آخر آلکس نیست." این نخستین بار در تاریخ بوندسلیگا بود که کلن و برمن به عنوان تیم‌های هجدهم و هفدهم جدول برابر هم حاضر می‌شدند. 


نوری در این بازی تیمش را با شیوه 1-3-2-4 روانه میدان کرد که پاسخی به انتقادها از شیوه متداول 2-5-3 مورد علاقه‌اش بود. خبر خوش برای نوری و تیمش بازگشت مکس کروزه به میدان پس از چند هفته دوری به دلیل آسیب‌دیدگی بود. او در دقیقه 82 از سوی نوری روانه زمین شد و در همین زمان کوتاه هم یک فرصت خوب گلزنی را از دست داد.

ییری پاولنکا، دروازه‌بان برمن با عمکلرد خوبش نقش بزرگی در بسته ماندن دروازه تیمش داشت. نوری در پایان بازی با ستایش از او گفت:" او پشتیبان مطمئنی است و نمایش فوق‌العاده‌ای داشت. او پیوسته بهتر و بهتر می‌شود؛ ولی هنوز جای پیشرفت دارد. از داشتن او خوشحالیم."

دیدگاه‌ها