کد خبر : 1469349 | 01 آبان 1396 ساعت 09:26 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

حرکت انتقام جویانه ستاره ایرانی سوژه رسانه های یونان

فرار انصاری‌فرد از اخراج مقابل پائوک

مصاف حساس دو مدعی قهرمانی یونان در ورزشگاه کارایساکی آتن تحت الشعاع درگیری ستاره ایرانی با مدافع پرویی پائوک قرار گرفت. جایی که مشخص شد انصاری فرد از اخراج فرار کرده است.

فرار انصاری‌فرد از اخراج مقابل پائوک

به گزارش "ورزش سه"، المپیاکوس در حالی موفق شد بازی بزرگ هفته هشتم سوپرلیگ یونان را از پائوک سالونیکای صدرنشین ببرد که این مصاف سنتی و حساس برای طرفداران دو تیم صحنه های عجیب و حاشیه ای فراوانی در دل خود داشت که یکی از این صحنه ها روی برخورد مهاجم ملی پوش ایرانی با مدافع پرویی پائوک رقم خورد، جایی که تصاویر تلویزیونی نشان داد داور باید کریم انصاری فرد را با کارت قرمز جریمه می کرد.


در دقیقه 56 بازی درگیری شدیدی بین کریم انصاری فرد و پائولو زامبرونا مدافع پرویی پائوک رقم خورد که باعث عصبانیت شدید ملی پوش ایرانی و حرکت عجیب او در برخورد با مدافع حریف شد. صحنه ای که از دید دوربین های تصویربرداری دور نماند و مشخص شد انصاری فرد با حرکتی انتقام جویانه به عمد پای مدافع پرویی پائوک را لگد کرده است؛ اما داور که به صحنه نزدیک بود از اخراج مهاجم ایرانی المپیاکوس طفره رفت.


سایت SDNA یونان در گزارشی پیرامون این اشتباه داور بازی بزرگ یونان نوشت:« انصاری فرد در دقیقه 56 بازی باید از داور کارت قرمز می گرفت چون تصاویر تلویزیونی کاملا نشان داد او از عمد پای مدافع پائوک را لگد کرده است». با جوی که رسانه های یونانی علیه ستاره ایرانی المپیاکوس به راه انداخته اند همچنین اعتراضاتی که باشگاه پائوک انجام داد هیچ بعید نیست فدراسیون فوتبال یونان تصمیم به محرومیت انضباطی برای ستاره ایرانی المپیاکوس بگیرد که این چندان نمی تواند خبر خوبی برای کریم انصاری فرد باشد.


البته در فیلم های منتشر شده از این صحنه می شد حدس زد که مدافع پرویی با حرکتی که قبل از این صحنه انجام داده است حسابی کریم انصاری فرد را عصبانی کرده که این مهاجم همواره آرام و بی حاشیه این گونه از کوره در رفت و در حرکتی انتقام جویانه پای زامبرونا را لگد کرد.

 

1249034

 

1249035

دیدگاه‌ها