کد خبر : 1469360 | 01 آبان 1396 ساعت 09:53 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

محرومیت های بعدی در کار است؟

ماجرای درگیری ملی‌پوشان واترپلو از زبان رضوانی

رییس فدراسیون شنا گفت: شب گذشته رییس فدراسیون مالت با من تماس گرفت و به خاطر اتفاقات پیش آمده عذرخواهی کرد.

ماجرای درگیری ملی‌پوشان واترپلو از زبان رضوانی

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که تیم ملی واترپلوی ایران در مسابقات توسعه جهانی توانسته بود به نتایج خوبی دست پیدا کند و روز گذشته در مالت مقابل میزبان این رقابت ها در فینال به میدان رفت، درگیری میان بازیکنان ۲ تیم باعث کنار گذاشته شدن ایران و مالت از جدول رقابت ها شد.


دیسکالیفه شدن تیم های ایران و مالت از سوی فدراسیون جهانی واترپلو بازتاب جالبی در رسانه ها نداشته و رییس فدراسیون کشورمان نیز وعده پیگیری این ماجرا را داده است.


محسن رضوانی، رییس فدراسیون شنا، شیرجه، واترپلو در گفت و گو با "ورزش سه" با گلایه از جو به وجود آمده علیه فدراسیون بعد از اتفاقاتی که در فینال مسابقات فیناترافی رخ داده، اظهار داشت: تیم ایران در دور گروهی توانست مالت را شکست دهد. این تیم از سویی میزبان بود و از طرفی ۲، ۳ بازیکن آنها در بهترین تیم های اروپا بازی می کنند. این اتفاق برایشان سنگین بود که بچه های با انگیزه ما موفق به شکستشان شدند. دیروز هم با انگیزه انتقام به آب زده بودند و بازی هم در مجموع درگیرانه پیش رفت.


وی افزود: واترپلو رشته درگیرانه و خشنی است. طبق قانون فینا در صورتی که بیش از ۳ بازیکن از آب اخراج شوند، داور باید بازی را قطع کند. یکی از بازیکنان ما که در فاصله ۳۰ ثانیه تا پایان بازی اخراج شده بود، از آب بیرون آمد و می خواست به سمت رختکن برود که ۳ بازیکن مالت به او حمله کردند. این اتفاق هم از سوی هر طرفی باشد، درگیری بیرون از آب نام می گیرد و باعث می شود که ۲ تیم دیسکالیفه شوند.


رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو تصریح کرد: مشخص بود که این درگیری از سوی بازیکنان مالت آغاز شده و به همین دلیل شب گذشته رییس فدراسیون این کشور با من تماس گرفت و عذرخواهی کرد. حالا این موضوع به خوراک برخی افراد تبدیل شده است که قبل از انتخابات به ما ضربه بزنند.


رضوانی در پایان گفت: من به کمیته فنی می گویم که فیلم را دقیقا بازبینی کرده و با متخلفان برخورد کنیم. محرومیت بعدی از سوی فدراسیون جهانی برای ما در کار نیست. در ضمن ما به این مسابقات به چشم یک بازی تدارکاتی نگاه کردیم و تجربه بزرگی هم برای ما اتفاق افتاد. من ۲۰ سال بازیکن واترپلو بودم و می دانم که چنین اتفاقاتی هم رخ می دهد.

دیدگاه‌ها