کد خبر : 1469371 | 01 آبان 1396 ساعت 10:37 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

مربی تیم امید در پاسخ رد داد؛

پاسخ منفی تندروان به گنبدی‌ها

مربی تیم امید ایران که برای هدایت نماینده گنبد در لیگ برتر والیبال دعوت شده بود، این پیشنهاد را رد کرد.

پاسخ منفی تندروان به گنبدی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اتفاقات عجیبی که در گنبد رخ داد و به کنار گذاشته شدن این تیم از لیگ برتر منجر شد، با تلاش مسئولان استانی این تیم یک بار دیگر به لیگ برتر بازگشت. آنها با حامی مالی جدید و کادر جدید قصد ورود به چرخه لیگ را دارند و به همین دلیل برای کادر فنی جدید تصمیماتی تازه گرفتند.


گنبدی ها جلسه ای فنی با حضور پیشکسوتان این شهر تشکیل دادند که در نهایت آنها به گزینه سرمربیگری رضا تندروان، مربی تیم امید ایران رسیدند که او این پیشنهاد را نپذیرفت. تندروان در این باره گفت:« من در ابتدا با آقای قوچان نژاد به این تیم آمدم و شاید از نظر اخلاقی درست نباشد من جایگزین ایشان باشم. من با ایشان روزهای بسیار خوبی را گذراندیم و حالا پذیرش نیمکتی که قبل از آن جبار قوچان نژاد روی آن می نشست برای من سخت است.»


تندروان در ادامه افزود:« این فرصت خیلی خوبی بود تا من تیمی یک دست که قبل از شروع لیگ برای آن زحمت کشیده بودیم را به عنوان سرمربی هدایت کنم و از تمام مسئولان گنبدی ممنونم که این فرصت را در اختیار من گذاشتند؛ اما واقعا پذیرش آن برای من آسان نبود و فقط می توانم از مسئولان والیبال گنبد به خاطر اعتماد به خودم تشکر کنم.»


با این شرایط گنبدی ها باید سراغ گزینه های بعدی بروند، چرا که آنها فردا باید آخرین تمرین خود را قبل از سفر به ورامین برگزار کنند تا برای بازی در هفته چهارم لیگ برتر آماده باشند.

دیدگاه‌ها