کد خبر : 1469446 | 01 آبان 1396 ساعت 14:26 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

این اتفاق بیشتر از هر هزارسال یکبار اتفاق می افتد

عبدالله زاده: کی‌روش من را امیدوار کرد

هافبک تیم فوتبال فولاد می‌ گوید تغییر تصمیم داوری سال گذشته در بازی آنها مقابل سیاه جامگان برایش رقم خورده که باید به نظرات داوری احترام گذاشت چون او قاضی میدان است.

عبدالله زاده: کی‌روش من را امیدوار کرد

احمد عبدالله زاده در خصوص تغییر نظر داور روی پنالتی سایپا به "ورزش سه" گفت: من از صحنه خطای ایوب والی روی محمد عباس زاده دور بودم اما در صحبتی که با والی داشتم او گفت اصلا پایش با عباس زاده برخورد خطرناکی نداشته و تنها دایو او باعث سرنگونی مهاجم سایپا شده است و به نظر خطای پنالتی  نمی‌ آمد. درباره پنالتی دوم سایپا دستم در حالت عادى خودش بود و اصلا باز نبود فقط توپ به سرعت به دستم خورد و فاصله خیلى نزدیک بود.


وی افزود: داور بعد از آنکه اعلام پنالتی کرد به بازیکنان گفت دقیقا آن صحنه را ندیده و برای همین با کمکش صحبت کرد و نظرش را برگرداند. اگر حتی داور آن خطا را پنالتی اعلام می‌ کرد باز ما موظف به اطاعت از حکم او بودیم چراکه او قاضی میدان است.


او در ادامه گفت: اینکه خیلی ها می‌ گویند این اتفاق هر هزارسال یک بار برای فوتبال رقم می‌ خورد یا اینکه جز نوادر است باید بگویم سال گذشته در بازی ما با سیاه جامگان دقیقا چنین اتفاق رقم خورد که ما در آن بازی هم به نظر داوری احترام گذاشتیم و مجبور به ادامه بازی شدیم.


هافبک فولاد درباره تیم سایپا هم می‌گوید: سایپا تیم خوب و جوانی دارد، آنها مربی بزرگی مثل آقای دایی را بالای سر خود دارند ولی ما با وجود آنکه همه این ها را می‌ دانستیم سعی کردیم بهترین بازیمان را ارائه دهیم و به نظرمی توانستیم آنها را شکست دهیم اما نتیجه بازی تساوی شد، شاید برایمان رضایتبخش نبود اما نتیجه بدی هم حاصل نشد.


عبدالله زاده درباره تاثیر خستگی بازی استقلال در دیدارشان مقابل سایپا گفت: بازی های مقابل استقلال و پرسپولیس همیشه نفس گیر است. فشار و دوندگی این بازی ها بالاست و همیشه یکی، دو هفته ای بدن ها در خستگی آن بازی می‌ ماند.


هافبک فولاد در مورد حضورش در اردوی تیم‌ملی‌ هم می گوید: خوشحالم از اینکه بعد از 3 سال با گذر از مشکلاتی که برایم پیش آمده بود به اردوی تیم‌ملی‌ دعوت شدم و از اعتمادی که آقای کی‌روش به من داشتند و بازی دادنم در دیدار روسیه تشکر می‌ کنم. ایشان در این اردو به من این امیدواری را دادند که روند خوبم را همین طور ادامه دهم.


او در رابطه با اخراج شیرزادی هم افزود: لحظه ای که خطا پنالتی از سوی داور برای سایپا گرفته شد پیمان برای توضیح به سمت داور رفت و برای همین به او کارت زرد دوم را داد و از زمین اخراج کرد. نبود پیمان بازی با پدیده را برایمان سخت می‌ کند اما باید به نظرات داوری احترام گذاشت.


وی در پایان به تقدیر از مسئولین و هواداران خوزستانی پرداخت و گفت: از هواداران بابت حضور همیشگی شان تشکر می‌ کنم آنها حامیان خوبی هستند که هیچ وقت ما را تنها نگذاشته اند. البته حمایت مسئولین خوزستانی هم امسال کمک خوبی برای موفقیت های فولاد شده است و امیدوارم این حمایت از جوان ها و بازیکنان خوزستانی همیشگی باشد تا فوتبال خوزستان در بهترین سطح قرار داشته باشد و به مانند سال های گذشته دچار مشکلات بحران نتیجه گیری نشود.

دیدگاه‌ها