کد خبر : 1469465 | 01 آبان 1396 ساعت 15:38 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

تداوم مذاکرات گنبدی ها با تندروان

سرمربی تیم والیبال گنبد می گوید گزینه سرمربیگری ما رضا تندروان است اما او به دلیل حضور آقای قوچان نژاد پیش از او قصد ندارد این پست را بپذیرد.

تداوم مذاکرات گنبدی ها با تندروان

به گزارش "ورزش سه"، بعد از حواشی و کش و مکش های فراوان بین مسئولان تیم ایرانیان گنبد با فدراسیون والیبال مبنی بر ماندن یا نماندن این تیم در لیگ برتر والیبال ایران، به نظر می رسد که مسئولان تیم نماینده گنبد از پس مشکلات متعدد این تیم بر آمدند تا این تیم بتواند بعد از مدت ها روزهای آرامی را تجربه کند. برای اطلاع از آخرین وضعیت تیم نماینده گنبد به صحبت با سرپرست این تیم، واحدی پرداختیم. نازمحمد واحدی در رابطه با آخرین وضعیت این تیم گفت:« امروز قراردادهای بچه ها مجددا بسته شد که بخشی از پرداختی های آن ها به همراه ورودی فدراسیون امروز واریز خواهد شد. همچنین تیم امشب عازم ورامین می شود تا روز چهارشنبه ساعت 15:30 مقابل تیم شهرداری ورامین حاضر شود.»


واحدی در رابطه با ماندن تندروان در تیم افزود: « طبق صحبت هایی که ما با او داشتیم، قرار بر این بود که ایشان روز گذشته به گنبد بیایند اما طی تماسی که مجددا با ما داشتند، اعلام کردند با توجه به این که قبلا اقای قوچان نژاد سرمربی تیم بودند و من به عنوان کمک مربی در کنار ایشان حضور داشتم، غیر اخلاقی است که حالا بخواهم به جای ایشان در تیم حضور یابم. ما در حال رایزنی با آقای تندروان و دیگر گزینه ها هستیم و تا هفته آینده سرمربی تیم را معرفی خواهیم کرد ولی تا آن زمان اقای رامین بابایی که قبلا هم یکی از کمک های آقای قوچان نژاد بودند، مربی گری تیم را در روز چهارشنبه مقابل تیم شهرداری ورامین بر عهده خواهند داشت.»


واحدی در مورد اسپانسر جدید این تیم عنوان کرد: « با اسپانسر به توافق رسیده ایم اما هنوز اسم اسپانسر را اعلام نکرده ایم؛ چون اسپانسر تیم چندین شرکت و کارخانه دارد و مدیر عامل اصلی آن خارج از کشور است، هنوز معلوم نیست که اسم اسپانسر تیم کدام یک ازاین شرکت ها و کارخانجات خواهد بود اما ایشان تا چهارشنبه قبل از بازی اسم را به ما اعلام خواهد کرد تا بچه ها با نام این اسپانسر به زمین بروند.»


او در پایان ضمن اشاره به پایان مشکلات تیم نماینده گنبد گفت: «خدا را شاکریم که با کمک استاندار، رئیس اداره ورزش و رئیس  هیئت والیبال استان مشکلات تیم برطرف شده و دیگر مشکل خاصی سد راه تیم نماینده گنبد نخواهد بود.»

 

دیدگاه‌ها