کد خبر : 1469467 | 01 آبان 1396 ساعت 15:47 | 20.3K بازدید | 0 دیدگاه

بدن های آماده برنده دربی را تعیین می کند

آمادگی جسمانی نقطه قوت پرسپولیس و نقطه ضعف تیم شفر در دربی است.

بدن های آماده برنده دربی را تعیین می کند

به گزارش "ورزش سه"، آمادگی بدنی و شرایط جسمانی بازیکنان همواره عامل تاثیر گذاری در نتایج مسابقات فوتبال است اما این عامل می تواند کلیدی ترین نکته ی دربی هشتاد و پنجم باشد.

 

وینفرد شفر سرمربی استقلال بعد از حضور در تهران از شرایط جسمانی بازیکنان این تیم ابراز نارضایتی کرد و با برگزاری چند جلسه تمرینی اختصاصی برای بازگشت بازیکنان استقلال به شرایط مناسب، تلاش کرده اما با این وجود بعد از دیدار با نساجی از شرایط جسمانی بازیکنان به ویژه در 20 دقیقه پایانی ابراز نارضایتی کرده است.


استقلال برابر نساجی با وجود نمایش خوب در نیمه اول، در 20 دقیقه پایانی به دلیل افت بدنی در آستانه از دست دادن پیروزی قرار داشت و این اتفاق می تواند برای آبی ها در دربی دردسر ساز شود.


برخلاف آبی پوشان، پرسپولیس از نظر بدنی شرایط بسیار خوبی دارد. قرمزها در دیدار با نفت تهران موفق شدند در 20 دقیقه پایانی نتیجه تساوی را با پیروزی دو بر صفر عوض کنند و حتی خستگی ناشی از دیدار سنگین برابر الهلال در مسقط نیز نتوانست مانع این تیم شود.


شرایط جسمانی و آمادگی بدنی بازیکنان با توجه به تفاوت دو تیم، می تواند نقش پر رنگ تری از مسائل تاکتیکی و روحی و روانی در نتیجه دیدار عصر پنجشنبه داشته باشد و مطمئنا پرسپولیسی ها و برانکو حساب ویژه ای روی آن باز کرده اند.

 

انگیزه ضعف آبی ها را می پوشاند؟
هر چند شفر برای ترمیم بدنی بازیکنان برای دربی برنامه های ویژه ای دارد اما یک هفته فرصت مناسبی برای تحول در شرایط فیزیکی آبی ها نیست. انگیزه و بزرگی بازی دربی اتفاقی است که هواداران استقلال امید زیادی دارند تا این ضعف را پوشش دهند تا بازیکنان این تیم بتوانند در جریان 90 دقیقه پایاپای تیم حریف در زمین قرار بگیرند.

دیدگاه‌ها