کد خبر : 1469596 | 02 آبان 1396 ساعت 11:32 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی اینتر - سامپدوریا

دو تیم اینتر و سمپدوریا، امشب در ورزشگاه جوزپه مه آتزا شهر میلان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی اینتر - سامپدوریا

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان اسپالتی با کسب 23 امتیاز از 9 بازی خود، در رده دوم جدول قرار گرفته اند. آنها در این 9 بازی، 7 پیروزی کسب کرده اند و تنها در دو بازی مقابل حریفان متوقف شده اند. در مجموع اینتر در فرم بسیار خوبی دراین فصل قرار دارد و توانسته خود را به عنوان یکی از مدعیان معرفی کند. رقابت آنها و ناپولی بسیار نزدیک است و دو تیم تنها 2 امتیاز در صدر جدول با هم فاصله دارند. از سوی دیگر یوونتوس نیز با پیروزی که در این هفته کسب کرد، خود را نزدیک کرد تا رقیب دیگری برای قهرمانی این فصل باشد.

 

1247373

 

 

در آن سو سامپدوریا نیز عملکرد خوبی داشته و با 17 امتیاز در رده ششم قرار گرفته است. آنها در 4 بازی اخیرشان، 3 پیروزی و 1 شکست کسب کرده اند و نسبتا فرم خوبی دارند و می‌توانند اینتر را دچار مشکل کنند.

 

در 6 تقابل اخیر دو تیم نیز سامپدوریا آمار بهتری نسبت به اینتر دارد. آنها در 3 بازی موفق به کسب پیروزی شده اند و اینتر در 2 بازی توانسته پیروز شود  و دیگر بازی دو تیم با تساوی به پایان رسیده است. اینتر برای این بازی مارسلو بروزوویچ را در اختیار نخواهد داشت و سامپدوریا، نمی‌تواند از حضور ویویانو استفاده کند.

 

ترکیب احتمالی:

 

1249277

دیدگاه‌ها