کد خبر : 1469621 | 02 آبان 1396 ساعت 12:27 | 21.5K بازدید | 0 دیدگاه

به او گفتم باز هم انتقاد می‌کنم

قلیچ: بیرانوند در پرسپولیس می‌ماند

علیرضا بیرانوند می تواند با عملکردش مهره کلیدی دربی 85 برای پرسپولیس و برانکو باشد.

قلیچ: بیرانوند در پرسپولیس می‌ماند

به گزارش "ورزش سه" علیرضا بیرانوند که فصل گذشته یکی از پایه های قهرمانی پرسپولیس بود در هفته های اخیر تحت فشار انتقادات رسانه ای به خاطر گل های دریافتی در دو بازی رفت و برگشت لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت و در این بین مطرح شدن ماجرای انتقالش به تراکتورسازی برای گذراندن دوران سربازی مزید برعلت شد تا او بیش از قبل دچار اخبار حاشیه ای شود. وحید قلیچ دروازه بان سابق پرسپولیس با حضور در تمرین این تیم با علیرضا بیرانوند دیدار کرد تا به دروازه بان اول تیم محبوبش برای دربی 85 از نظرروحی کمک کند. قلیچ در ابتدا ضمن  تسلیت به خاطر درگذشت ابراهیم آشتیانی ستاره سال های دور پرسپولیس و تیم ملی درباره حضورش در تمرین دیروز پرسپولیس گفت:«من سابقه نداشته است که به تمرین پرسپولیس بروم اما قول داده بودم که حتما بروم و بیرانوند را ببینم.»


او اضافه کرد:« تصمیم بر این بود که این بچه (بیرانوند) را ببینم و خوشحالم که او را دیدم چرا که واقعا پسر مودب و با نزاکتی است و من را واقعا تحت تاثیر قرار داد. من با این که قبلا از بیرانوند انتقاد کرده بودم اما برخوردش خیلی عالی و مودبانه بود.»


قلیچ درباره اینکه راجع به چه چیزی با بیرانوند صحبت کرده گفت:« من با بیرانوند حرف زدم و فکر می کنم او مشغله فکری دارد. من از بیرانوند خواستم که افکارش را بیرون از زمین فوتبال بگذارد و در نود دقیقه فقط و فقط به فوتبال فکر کند. بیرانوند در تمرینات خیلی خوب کار می کند و من معتقدم که خیلی بهتر از این می توان با او کار کرد. انشالله مربی اش تمرینات جدی تری را برایش در نظر بگیرد و سطح بیرانوند را بالاتر بیاورد.»


او درباره نقاط ضعف بیرانوند گفت:« هر گلری نقطه ضعف خودش را دارد و در حال حاضر ما در ایران گلر ششدانگ نداریم. اما بیرانوند الان بهترین دروازه بان ایران است.»


دروازه بان سابق پرسپولیس همچنین درباره وضعیت گلرهای پرسپولیس گفت:« من فکر نمی کردم ابوالفضل درویش وند اینقدر دروازه بان خوبی باشد اما در تمرینات او را دیدم فهمیدم که واقعا دروازه بان خیلی خوبی است.»


قلیچ در این رابطه که صحبت از جدایی بیرانوند از پرسپولیس است گفت:« فکر نمی کنم بیرانوند از پرسپولیس برود ضمن این که من معتقدم پیدا کردن جانشین برای بیرانوند الان برای پرسپولیس در فوتبال ایران ممکن نیست. ضمن اینکه بیرانوند بهترین گزینه برای دروازه پرسپولیس است. او پسر خیلی خوبی است و اگر بتوانیم کمکش کنیم می تواند سال ها دروازه بان تیممان باشد. من به خود بیرانوند هم گفتم که اگر بد کار کند بازهم از او انتقاد خواهم کرد.»

دیدگاه‌ها