کد خبر : 1469664 | 02 آبان 1396 ساعت 15:11 | 30.6K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس در نیمه دوم خطرناک‌تر است (آنالیز)

شاگردان برانکو ایوانکوویچ در نیمه دوم تیمی خطرناک تر هستند.

پرسپولیس در نیمه دوم خطرناک‌تر است (آنالیز)

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ تاکنون 5 دربی را تجربه کرده و به نتایج قابل قبولی نیز رسیده است. او دو بار پیروز شده و تنها یک شکست در کارنامه دارد و حالا برای پیروزی بر استقلالِ مدل شفر گام به ورزشگاه آزادی می‌گذارد.

 

پرسپولیس تا اینجا در لیگ برتر 16 گل زده و آمار هر بازی 2 گل را از خود به جای گذاشته است. آن ها 6 بار نیز دروازه خود را باز شده دیده اند؛ اما قرمزها در چه دقایقی از مسابقه زهردارتر و در چه بازه‌هایی ضعیف تر عمل کرده اند؟! مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر در 15 دقیقه ابتدایی سه گل، در 15 دقیقه میانی نیمه اول 3 و در بازه دقایق 30 تا 45 نیز یک گل وارد دروازه حریفان کرده و مجموعا در لیگ هفدهم 7 گل را در نیمه اول به ثمر رسانده‌اند. اما در نیمه دوم، پرسپولیسی ها 3 گل در 15 دقیقه ابتدایی، 4 گل در 15 دقیقه بعدی و 2 گل در 15 دقیقه پایانی بازی زده اند تا در مجموع 9 گل در این نیمه زده باشند؛ آماری که نشان از خطرناک بودن تیمِ ایوانکوویچ در نیمه دوم دارد.

 

قرمزپوشان پایتخت گل های خورده شان را به طور مساوی تقسیم و در 8 بازی، در هر نیمه 3 گل خورده اند.

 

حال بد نیست نگاهی به عملکرد پرسپولیس در دربی هایی بیاندازیم که برانکو روی نیمکت این تیم بوده است. در این 5 دیدار، سرخ ها 3 گل در نیمه اول زده اند و 5 گل در نیمه دوم و نکته جالب این که همچون لیگ، 3 گل در نیمه اول دریافت کرده و 3 گل هم در نیمه دوم از رقیب سنتی خورده اند.

 

دقایق 75 به بعد، پرسپولیس خطرناک تر از همیشه است. آن ها در این دقایق گل تساوی بخش را با ضربه عجیب بنگستون زدند و در دربی 82 برای چهارمین بار دروازه استقلال را گشودند و با ضربه سر سیدجلال حسینی نیز اختلاف را در آخرین دربی به حداقل رساندند.

دیدگاه‌ها